Zoeken :
Geavanceerde zoekopdracht

Auteur Discussie: Begraafplaatsen  (Gelezen 371 keren)
aadee1

Toegang stamboom
Geneweb

« op: 19 Mei 2017, 23:56:42 »

Geachte,

Ik heb reeds een 19 tal foto's van graven in Boom, Reet, Schelle (prov. Antwerpen) doorgestuurd, doch deze komen niet voor in de overzichtslijsten.
Is er een bepaalde reden waarom deze graven niet opgenomen werden?
Mvg
Daniëls Andrea
wimdeckers
Moderator

« Antwoorden #1 op: 20 Mei 2017, 00:30:17 »

Even op 'Projecten' klikken in de menubalk en dan kiezen voor 'Uw gedeelde documenten' en vervolgens voor 'Grafstenen en monumenten'. Daar vindt U dan een lijstje met de door U doorgestuurde foto's en de daarbij behorende info.
Vervolgens even die info controleren en zo nodig aanvullen.
aadee1

Toegang stamboom
Geneweb

« Antwoorden #2 op: 24 Mei 2017, 17:08:39 »

Als ik in Projecten op Begraafplaatsen klik en doorklik naar de lijst van alle begraafplaatsen en meer bepaald in de provincie Antwerpen, België, zie ik de door mij toegestuurde info daar niet bij staan;  Is daar een bepaalde reden voor?
Grtjs,
Andrea Daniëls
wimdeckers
Moderator

« Antwoorden #3 op: 24 Mei 2017, 17:26:26 »

Kunt U een voorbeeld geven van een door U doorgestuurde foto en graag ook even vermelden via welke optie U dat heeft gedaan ?
aadee1

Toegang stamboom
Geneweb

« Antwoorden #4 op: 27 Mei 2017, 14:57:36 »

Ik heb alle grafzerken gedeeld via gedeelde foto's, is dat voldoende of moet ik nog iets anders doen?
Grtjs,
Andrea Daniëls
wimdeckers
Moderator

« Antwoorden #5 op: 27 Mei 2017, 15:30:32 »

U kunt deze foto's terug vinden door te zoeken via 'Database doorzoeken'.
Omdat U de foto's niet heeft ingevoerd via Geneagraves kunt U deze foto's dus inderdaad niet vinden via 'Begraafplaatsen'. Daaronder vindt U slechts die foto's die wel via Geneagraves zijn ingevoerd.

De op foto getoonde grafzerk heb ik gewoon kunnen vinden door via 'Database doorzoeken'  te zoeken op Eduard Cassauwers : klik hier .

aadee1

Toegang stamboom
Geneweb

« Antwoorden #6 op: 27 Mei 2017, 15:36:29 »

Kan ik alsnog mijn gefotografeerde grafzerken invoeren in Geneagraves?  De foto's zijn genomen met mijn camera .
Grtjs,
Andrea Daniëls
wimdeckers
Moderator

« Antwoorden #7 op: 27 Mei 2017, 16:51:28 »

Dat kan inderdaad !

In Uw geval gaat het om 'slechts' 19 foto's, dus de handigste manier is dan om de foto's één voor één te plaatsen en gelijk van de nodige info te voorzien. Dat doet U door onder 'Projecten'  te kieren voor 'Begraafplaasten' en vervolgens te klikken op de rode knop 'Meer weten' onder 'Deelnemen aan het project 'Red onze grafstenen''. Op het volgende scherm kiest U vervolgens voor methode 1 door te klikken op de Groene knop 'Een foto doorsturen'.
aadee1

Toegang stamboom
Geneweb

« Antwoorden #8 op: 27 Mei 2017, 21:16:18 »

Bedankt voor de info
Gaan naar :