Zoeken :
Geavanceerde zoekopdracht

Auteur Discussie: hoeveel privacy is er op deze site?  (Gelezen 90 keren)
artybox64

Toegang stamboom
Standaard

« op: 12 September 2017, 06:40:15 »

Ik heb voor de grap mijn naam gegoocheld en kwam tot mijn schrik erachter dat mijn naam gekoppeld met mijn toegangscode via google duidelijk te zien is, kan dit ivm privacy beter worden afgeschermd? groeten van Arthur
wimdeckers
Moderator

« Antwoorden #1 op: 12 September 2017, 11:31:39 »

Wellicht verwart U toegangscode met accountnaam ?

Dat heeft niets met privacy te maken en is zelfs bij wet geregeld. Sites mogen immers op generlei wijze gelegenheid geven tot verhulde (eventuele criminele) activiteiten.

Daarbij is Geneanet een genealogische site die opgezet is met de bedoeling om genealogen een platform te geven om elkaars genealogische informatie met elkaar te kunnen delen. Het zou dan uiterst vreemd zijn als men als genealoog dan niet op de site te vinden zou zijn.

greetjepittery
Moderator

Toegang stamboom
Standaard

« Antwoorden #2 op: 12 September 2017, 11:36:11 »

Als ik mijn GNN-stamboom opvraag via Google dan krijg ik mijn contactblad te zien
met mijn voor- en achternaam + mijn 'gebruikersnaam' bij Geneanet en zéker niet mijn geheime code. 
Verder staat het de GNN-leden vrij om hun stamboom (gedeeltelijk) te verbergen, maar de meesten doen dat niet...
gezien de filosofie waarmee Geneanet groot geworden is, namelijk het delen van gegevens.
Laat ons zeker weten of er dan toch (?!?) iets meer te zien is bij u.  mvg, Greta
artybox64

Toegang stamboom
Standaard

« Antwoorden #3 op: 12 September 2017, 12:21:00 »

ok duidelijk,
Gaan naar :