Plaats reactie

Getuigen niet zichtbaar

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jandupont
male
Berichten: 4
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
In de door aldfaer geëxporteerde Gedcom staan de verwijzingen naar getuigen in de drie statements:
1 ASSO
2 TYPE  (FAM | INDI)
2 RELA
Na de upload naar Geneanet is alleen in de fiche van de getuige te zien dat hij/zij een link heeft, in het fiche van de betreffende persoon staat niets.
Dit was bij mij altijd al zo maar nu begint het wat te wringen. Het is tenslotte nuttige info voor alle anderen.
Waar gaat dit fout? (aldfaer, bij mij, geneanet)?
Jan du Pont
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10857
Kunt U even een voorbeeld van een persoon geven waarbij dat speelt ?
jandupont
male
Berichten: 4
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Ik weet niet wat u heeft veranderd maar ik krijg nu alleen maar een grafische stamboom en geen tekst overzicht meer.
Op het overzicht dat ik nu meer krijg staat (ontbreekt) de info die u vraagt.
Kunt u dat weer herstellen??
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10857
Er is niets veranderd sinds Uw laatste bericht.

Als U in de grafische boom in de juiste persoon staat, dan even klikken op het tabje 'Persoon' en daar kiezen voor 'Fiche'.

U kunt de instellingen voor de invulmodus en de navigatiemodus hier aanpassen : http://my.geneanet.org/arbre/options/parametres.php?view=options
Als U in de stamboom of op een fiche staat , dan komt U ook bij die instellingen via 'Menu' rechts in de menubalk en daar kiezen voor 'Instellingen' en vervolgens 'Andere instellingen'.
jandupont
male
Berichten: 4
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
bv Auguste Dupont geboren 30-8-1822 in Leigné les bois
getuigen zijn: Sebastianus du Pont (1750-1833) en Silvain Gillet (1763-).
Jan.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10857
Ok, duidelijk.
De connectie als getuige verschijnt dus slechts in de aantekeningen op de fiche van de getuige zelf. Dat zou een klikbare naam moeten zijn en de getuige zou uiteraard ook bij persoon zelf moeten staan vermeld.

Ik ga komend weekeinde eens kijken hoe dat precies in Aldfaer ingevoerd wordt en hoe dat dan wordt geëxporteerd in de gedcom.

Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug.
jandupont
male
Berichten: 4
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Ik snap dat u het druk heeft maar is er enig vooruitzicht op een oplossing?
Jan
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”