Plaats reactie

Emailadres

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864

Re : Emailadres

Bericht door wimdeckers »

Ik vermoed dat het om het e-mailadres in de account 'castertele 'gaat (?).

Het e-mailadres kunt U wijzigen door na het inloggen te klikken op Uw accountnaam rechts boven in het scherm en daar dan te kiezen voor 'Profiel'.

U heeft momenteel drie account op Geneanet : harriefrancois, eirrahsiocnarf en castertele. Slechts in de laatste account bevindt zich een stamboom.

Wilt U de twee lege account behouden of kunnen die worden verwijderd ?
castertele
male
Berichten: 2
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re : Emailadres

Bericht door castertele »

Bedankt voor het antwoord, het probleem is opgelost, ik heb idd e-mailadres veranderd.
de 'lege accounts' kunnen inderdaad weg, een ervan wist ik het bestaan niet eens van, lang geleden denk ik aangemaakt. De 'castertele' met de stamboom moet dus blijven
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864

Re : Emailadres

Bericht door wimdeckers »

Ok, ik zal de twee andere accounts op de lijst te verwijderen plaatsen. Die verdwijnen dan meestal binnen twee dagen.
castertele
male
Berichten: 2
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re : Emailadres

Bericht door castertele »

Ok dank je wel!
Kan ik ook een backup maken van de stamboom? Moet ik dan de premium versie nemen?


Met vr groet, Harrie
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864

Re : Emailadres

Bericht door wimdeckers »

U kunt op elk moment een backup van Uw bestand op Geneanet op Uw computer plaatsen, ongeacht of U een gratis of een Premium account gebruikt.

U klikt hiervoor op 'Stamboom' in de menubalk en kiest dan achtereenvolgens voor 'Gedcom importeren/exporteren' en 'Opslaan'.
Op het daarop volgende scherm dan even 'Stamboom online' aanklikken en eventueel ook 'Links naar de familiefoto's in de stamboom', indien die laatste aanwezig zijn,. Na daarna op 'Download' te hebben geklikt wordt er een bestand naar Uw computer geschreven met daarin de datum van vandaag. Dat is uiteraard handig als U ooit een backup moet gaan terugplaatsen, want dan kunt U bepalen welk bestand U moet kiezen. De backup wordt meestal in de standaard map 'Downloads' geplaatst. U kunt het bestand van daaruit uiteraard in een nieuw mapje plaatsen, bijvoorbeeld met de naam 'Backups Geneanet'.

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”