Plaats reactie

Elisabeth Moons - huwelijk / mariage


gskrista
male
Berichten: 193
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Ik slaag er niet in de plaats/datum van het huwelijk tussen Elisabeth Moons (12.12.1820 Boechout - 13.6.1884 Antwerpen) en Petrus Jacobus Philippus Neuhardt (11.10.1824 Antwerpen - 2Z5.9.1868 Antwerpen) te vinden.

Iemand een idee?

Je cherche le lieu et la date du mariage de Elisabeth Moons et Petrus Jacobus Philippus Neuhardt.
bvanherck
female
Berichten: 523
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Huwelijksakte van Petrus Jacobus Philippus Neuhardt en Elisabeth Moons op 18 mei 1853 te Kontich (Antwerpen).
FamilySearch pagina 291-292, akte N°16 :

https://familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6WN6-W?mode=g&i=290&wc=Q82R-T16%3A1007804401%2C1007841901&cc=2138481

Vriendelijke groeten,      Brigitte

gskrista
male
Berichten: 193
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Fantastisch!

Hartelijk dank.
gskrista
male
Berichten: 193
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Mocht je nog informatie hebben over Neuhard(t), altijd welkom!

Hier en daar is er nog wel een "gaatje" in mijn opzoekingen.

Groeten

Guido
bvanherck
female
Berichten: 523
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Hallo Guido,

Staat je Neuhard(t) stamboom met "gaatjes" hier op Geneanet?

Welke informatie zoek je nog?


Vriendelijke groeten,        Brigitte

gskrista
male
Berichten: 193
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Ja, mijn stamboom staat op geneanet, Brigitte.

René Cornelius Marie Van Hoey, een broer van mijn vader, was getrouwd met Bertha Marie Neuhard, vandaar mijn opzoekingen. Ik ben (voorlopig) tot in 's-Hertogenbosch geraakt. Via een site uit Duitsland ken ik het vervolg in Duitsland (Greiffenstein), maar dat moet ik nog aanvullen.

Het zijn vooral overlijdensdata. Veel zijn het er niet, de meesten zijn geboren na

Zo is er bv. de in 1802 in 's-Hertogenbosch geboren Jacobus Albertus Neuhard(t), waarvan ik in de huwelijksakte die je me hebt gestuurd lees, dat hij op het moment van het huwelijk Neuhard - Moons in Anderlecht woont. Hij is op 22.11.1849 in Ganshoren hertrouwd met Anna Elisabeth Huysmans. Van haar staan in die huwelijksakte geen gegevens m.b.t. geboorte.

Het is moeilijk in te schatten of iemand die bv. in 1825 geboren is nog leeft en bij mannen is het soms moeilijk om de "sprong" te maken, als zij in een andere gemeente/stad zijn gaan trouwen.

Joannes Guilielmus Neuhard, geboren 16.9.1825 in Antwerpen, zoon van Petrus Antonius en Lucia Gerdener.
Plaats reactie

Terug naar “België”