Plaats reactie

Kan de gedcom file niet uploaden, ook niet in zip formaat!

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
condorjourneys
condorjourneys
Berichten: 4
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Heb al 4  of 5 keer geprobeerd een nieuwe gedcom file te uploaded ter vervanging van de bestaande gegevens.  Zodra ik verzenden druk, gaat het naar 100% maar enkel 3% is geupload (info beneden) en na wat wachten, verdwijnt ook dat van het scherm.  Graag hulp
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10956
Wat is de grootte van de gedcom ?

Zodra die groter is dan 10mb, dient U deze eerst te zippen. Het zip-bestand, mits kleiner dan 10mb, kunt U dan uploaden.

Het is overigens ook mogelijk dat er een fout in het bestand zit waarop de upload op Geneanet vastloopt, maar meestal zou daar een melding van moeten verschijnen.

condorjourneys
condorjourneys
Berichten: 4
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Aangezien de gedcom file groter is dan 10 mb heb ik er een zip file van gemaakt.  Het programma dat ik gebruik is Legacy De Luxe versie 9.0 en ik creeer de gedcom als gedcom 5.5.1 only met character set ANSI wat me volgende header geeft

0 HEAD
1 SOUR Legacy
2 VERS 9.0
2 NAME Legacy (R)
2 CORP Millennia Corp.
3 ADDR PO Box 9410
4 CONT Surprise, AZ 85374
1 DEST Gedcom5.5.1
1 DATE 2 Jun 2017
1 SUBM @S0@
1 FILE C:\Users\Danielle\Documents\gc-genea\gedcom\danielle.ged
1 GEDC
2 VERS 5.5.1
2 FORM LINEAGE-LINKED
1 CHAR ANSI
0 @S0@ SUBM
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10956
Aan die header is verder niet te zien wat er mis gaat.

Als er een 'fout' in de gedcom zit die Geneanet niet automatisch kan 'repareren', dan wordt de gedcom niet verder geüload.

U kunt eventueel de gedcom aan mij doorsturen via e-mail. Ik zal er dan even naar kijken en indien nodig de boel doorsturen naar de technici. Mijn e-mailadres vindt U door te klikken op mijn naam links van dit bericht.
condorjourneys
condorjourneys
Berichten: 4
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hi Wim

Heb zojuist de gedcom via email gestuurd.  Is not aan het versturen (onze verbinding hier is niet zo goed), maar hij komt eraan

Groetjes

Danielle
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”