Plaats reactie

Bron

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
dufding
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Bron

Bericht door dufding »

Ik Kom hier steeds dezelfde bron tegen. Het betreft iemand die dezelfde families onderzoekt als ik waarschijnlijk. Ik zie echter alleen aktes van hem en kan geen stamboom vinden. Hou kom ik er achter waar hij zijn stamboom heeft? De naam die als bron wordt opgegeven is colgnecmwvrbeln. Ik zou graag een mail naar hem sturen want ik vermoed dat het familie van me is. Ook bij myheritage kan ik hem niet vinden.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864

Re : Bron

Bericht door wimdeckers »

Alle vondsten beginnend met colgn zijn vondsten in de archieven van Geneanet en/of haar partners. Dat kunnen akten, kranten, boeken, etc, etc, zijn.

Het is dus geen gebruiker en U kunt die dus ook niet als zodanig benaderen.
dufding
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re : Bron

Bericht door dufding »

Bedankt voor je antwoord. Er is dus geen manier om te ontdekken wie dat er op gezet heeft?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864

Re : Bron

Bericht door wimdeckers »

Sorry, ik was blijkbaar niet duidelijk genoeg.

Die data zijn er dus geplaatst door Geneanet zelf. Voor de inhoud hoeft U slechts te klikken op de vondst en U ziet dan vanzelf wat het zo allemaal zou kunnen betreffen. Zo worden bijvoorbeeld indexen, foto's en dergelijke middels die 'gebruikersnaam' geüpload.
dufding
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re : Bron

Bericht door dufding »

Bedankt nu snap ik het. Helaas hoopte iemand van de familie van mijn vader ontdekt te hebben die nog leeft. 
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”