Plaats reactie

Een 2e stamboom erbij?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
janamdo
male
Berichten: 12
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Een 2e stamboom erbij?

Bericht door janamdo »

Is het mogelijk om een 2e account te openen voor een 2e stamboom ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Ja, dat is mogelijk.
janamdo
male
Berichten: 12
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Alleen hoe daar ben ik nog niet achter ..
Nog een ander punt is de export van een gedcom vanuit geneanet : kreeg niet de volledige stamboom in genealogieonline.nl  terug na import
Opm: het gexporteerde gedcom file vanuit geneanet was kleiner geworden ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Eerst afmelden en dan vervolgens klikken op 'Registreren' rechts bovenin het scherm. Een eventuele melding dat er al een account aan Uw e-mailadres is gekoppeld kunt U links laten liggen. Die melding is slechts bestemd voor mensen die vergeten zijn dat ze ooit al eens een account op Geneanet hadden aangemaakt en dus ter voorkoming dat zij er alsnog een tweede bij maken.

Als de gedcom uit Geneanet kleiner was geworden, dan heeft U ergens bij de export een verkeerde keuze gemaakt.
U moet daar kiezen voor 'Stamboom online' om het volledige bestand in een gedcom te plaatsen.
janamdo
male
Berichten: 12
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Is het de bedoeling dat het bestaande account moet worden opgezegd ?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Nee, natuurlijk niet, dan zou de nieuwe account toch nimmer een tweede account zijn (?).
janamdo
male
Berichten: 12
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Ok , dan is zoeken op mijn scherm afmelden is ( ws uitloggen ) en dan opnieuw het geneanet website bezoeken
O ik bedenk me opeens dat windows explorer de url opslaat en dat verklaart waarom ik steeds op mijn stamboom direkt uitkom..ik zal de url verwijderen uit de ebroowser en eens kijken hoe het dan gaat?
Ik zit nu toch op htps://geneanet.org/ ..de page waar mijn accountfoto te zien is
Waar staat nu "registreren"rechtsboven (heb een wide screen scherm en zelfs zie ik  hierop niets )
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Zodra U gewoon even uitlogt, kunt U gelijk registreren zonder van de site af te gaan.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”