Plaats reactie

circulaire relatie

keesvanhest
male
Stamboom : Niet grafisch
Stamboom bekijken
ik zoek iemand, maakt niet uit wie, maar dat gaat niet want GeneaNet geeft als antwoord "Circulair relatie, pietje is zij eigen opa" en valt verder stil; geen opzoekingen meer. Ik wil Pietje wel uit die knoop halen, maar hoe?
Blijkbaar heb ik een fout gemakt, maar hoe los ik dat op als GeneaNet de zaak vast zet?

Vriendeljke groet,

Kees van Hest

info@keesvanhest.nl

odettefranssen
odettefranssen
Stamboom bekijken
Goedemorgen meneer Van Hest,

mag ik de link naar de circularie referentie alstublieft?

Met vriendelijke groet,
Odette Franssen

keesvanhest
male
Stamboom bekijken
Ik begrijp de vraag niet. Welke link bedoelt u?
Overigens schijnt er niets meer aan de hand te zijn want alles werkt weer en de opmerking "Circulaire referentie" verschijnt niet meer.
Een nieuwe vraag: Kan ik op Geneanet ook twee personen samenvoegen tot één, en zo ja, hoe gaat dat in z'n werk?

Vriendelijke groet

Kees van Hest

odettefranssen
odettefranssen
Stamboom bekijken
Goedemorgen,

met link bedoel ik de link naar het persoonsfiche van 'pietje', dus daar waar de circulaire referentie zich voordeed.

Stel, het ging om het fiche van uw overgrootmoeder Maria Kruijs, dan deze link http://gw2.geneanet.org/keesvanhest?lan ... a;n=kruijs

Samenvoegen, binnen uw eigen stamboom of tussen twee stambomen, gaat voor zover ik weet niet. Maar voor de zekerheid vraag ik het na.

Met vriendelijke groet,
Odette Franssen

odettefranssen
odettefranssen
Stamboom bekijken
Goedemorgen meneer Van Hest,

het is niet mogelijk om fiches uit twee verschillende stambomen samen te voegen. Als u uw stamboom hier plaats door middel van een gedcom, is het ook niet mogelijk (dan moet het samenvoegen gebeuren in uw stamboomprogramma) maar als u werkt via directe invoer (roze en blauwe vakjes) dan is er wel een optie. Kunt u in dat geval even laten weten om welke twee fiches het gaat (links posten)? Dan kunnen we met u meekijken en het tegelijkertijd ook uitleggen aan andere geinteresseerden.

Met vriendelijke groet,
Odette Franssen

Plaats reactie

Terug naar “Andere programma's”