Plaats reactie

toegang tot stamboom als beheerder

Gebruiker niet ingeschreven (chrisvanherwegen)
Hallo
Kan iemand mij vertellen hoe ik weer toegang krijg tot mijn stamboom als BEHEERDER?
Ik kan niets meer wijzigen aan mijn stamboom omdat ik er niet meer in geraak.

Dank bij voorbaat

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Kunt U even aangeven om welke account het gaat ?
In de account waarmee U inlogde om Uw bericht te plaatsen bevindt zich namelijk geen stamboom. Verder vind ik ook niet zo snel een andere account op Uw naam (?).

Hallo

Het is jaren geleden dat ik nog toevoegingen aangebracht heb aan mijn stamboom.
Nu moet ik een paar personen permanent verwijderen en ik kom tot de ontdekking dat ik geen wijzigingen meer kan aanbrengen omdat ik geen toegang meer heb tot mijn eigen stamboom als BEHEERDER, alleen als gast. Wat moet ik doen?
En eigenlijk wil ik mijn hele stamboom verwijderen maar hoe doe je dat als je geen toegang meer hebt als beheerder?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Nogmaals : om welke account gaat het, want in de account chrisvanherwegen heeft U geen stamboom.

Mijn account is : cvhw1

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Om als beheerder toegang re krijgen tot die account dient U op die account in te loggen.
Ik vermoed ondertussen dat U Uw wachtwoord voor die account niet meer weet, en dat Uw vraagstelling dus wazig was (?).

Om weer toegang te krijgen topt die account logt U eerst uit. Dan klikt U op 'Aanmelden' en voert U de naam van de account in, dus cvhw1. Dan klikken op 'Wachtwoord vergeten ?' iets daaronder. U ontvangt dan een e-mailbericht met daarin een linkje waarmee U het wachtwoord kunt resetten, en weer toegang kunt krijgen tot Uw account.

Plaats reactie

Terug naar “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”