Plaats reactie

Vroegere stamboom verdwenen

lcusters
male
Beste
Rond 2008 heb ik een stamboom opgemaakt vanaf de persoon / grootvader Custers Louis met zeker 4 generaties en zowat 80 personen
Door nieuwe software, crashPC enz ben ik het contact verloren met deze stamboom.
Ik kreeg ook nieuwsbrieven met oa verjaardagen gebaseerd opo deze stamboom maar ook deze brieven worden niet meer naar mij verstuurd.
ik heb opnieuw ingelogd maar er bestaat geen huidige of vroegere stamboom voor deze login ...
Login: lcusters of fideludo@skynet.be

Graag uw hulp voor het ontdekken / herstellen van deze vroegere stamboom.

Ludo Custers
Elzenstraat 45
3950 Bocholt
Belgium

odettefranssen
odettefranssen
Stamboom : Niet grafisch
Stamboom bekijken
Dag meneer Custers,

volgens de administratie heeft u uw huidige account aangemaakt op 17 mei 2010, en bestaat er onder dit account geen stamboom.

Ik kan van u geen ander account vinden, gezocht op naam, woonplaats, emailadres, geen resultaat.

U bent geabonneerd op een aantal nieuwsbrieven en deze worden verzonden naar het emailadres dat u opgeeft, dat overeen komt met het emailadres van uw inschrijving/registratie.

Met vriendelijke groet,
Odette

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Heer Custers,

Weet U zeker dat U die gegevens in 2008 op GNN had gepubliceerd, want als ik dit lees : "ik kreeg ook nieuwsbrieven met oa verjaardagen gebaseerd opo deze stamboom maar ook deze brieven worden niet meer naar mij verstuurd.", dan krijg ik het idee dat U wellicht bij MyHeritage stond ingeschreven, want die sturen inderdaad allerlei emails bij verjaardagen en dergelijke (overigens daarmee alle privacy-wetten overschrijdend, maar dat terzijde).

Van Geneanet krijg ik zelf slechts wekelijkse meldingen als er personen met namen die ik zoek zijn bij gekomen in de bestanden van gebruikers van Geneanet. Over verjaardagen heb ik nog nimmer berichten gehad van Geneanet. Of misschien een optie voor premium leden (?).

lcusters
male
Beste
Bedankt voor de snelle reactie.
U hebt gelijk dat de stamboom werd opgemaakt in MyHeritage.
Vriendelijke groeten
Ludo

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik begon net al een beetje te zweten, omdat ik er ondertussen achter ben gekomen dat het ook hier mogelijk is om verjaardagsmeldingen in te stellen  :-[ .
Maar gelukkig heb ik, ondanks mijn onwetendheid, U toch kunnen helpen met het opsporen van Uw gegevens :) .

fluffy82
male
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Als ik me niet vergis stuurt MyHeritage enkel verjaardagsmeldingen uit gebaseerd op de data in je eigen boom. Aangezien je die data al kent én gepubliceerd hebt (anders zou MyHeritage ze ook niet hebben), zou dat geen kwaad mogen doen  ;)

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Wel als ze openbaar op de site staan  ;) !!

Ik heb een soort van abonnement op een familie op MyHeritage en krijg nu regelmatig dat soort verjaardagsmeldingen. Nu is het wel zo dat de eigenaar van zo'n stamboom jou toegang moet verstrekken, maar daar zijn ze soms wat gemakkelijk mee  ??? .

Plaats reactie

Terug naar “Informatie voor beginners, Veelgestelde vragen”