Plaats reactie

betaling 2019 1 jaar premium geneanet- juli1948

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
juli1948
male
Berichten: 10
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Geachte Heren,

Ik heb op 1 maart 2019 om 13:55u een Europese overschrijving betaald met KBC van €50,00.
Op rekening begunstigde: FR 76 3005 6000 3000 3003 4235 150 aan GENEANET PREMIUM.
Mededeling: juli1948.

In jullie email afgedrukt op 26 februari 2019 stond GEEN bestelnummer op, maar vermeldt enkel "Abonnement 1 jaar: betaling €50,00".
Verwerkingstijd: van 3 tot 10 werkdagen in functie van de bancaire uitwisselingen!!!

Dit is mijn 2de email aan jullie gericht, met ditmaal een verduidelijking.
Volgens mij beslaan werkdagen 5 dagen in de week en kalenderdagen 7 dagen.
3 tot 10 werkdagen = 2 weken minimaal.
U vermeldt echter dat het zelfs tot 30 dagen kan duren, vooraleer er een abonnement wordt bedeeld.

Vorig jaar stond bij de bestelling het nummer P 1803020243, bevestigd mert uw email van 7 maart 2018.

Waar is mijn bestelnummer? Is dat de reden dat U mijn bancaire overschrijving van 2019 NIET terugvindt?????
Want ik heb jullie op 1 maart 2019 betaald met een Europese overschrijving via KBC.
Er wordt reeds voor de tweede maal via Geneanet vermeld dat mijn Premium abonnement verlopen is.
Maar ik heb wel betaald.

Hoogachtend.

Julien Caslo
juli1948

Hopene op een gunstig gevolg van uwentwege.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10956
Betaling op 1 maart, dat was op een vrijdag. Als ik van het ergste uit zou gaan, dus 10 werkdagen, dan wordt Uw Premium vóór volgende week vrijdag geactiveerd. Maar gelukkig is die termijn in de meeste gevallen korter, dus wellicht al begin volgende week.

Voor de rest hoeft U zich ook nergens druk om te maken, want er verandert verder niets aan de inhoud of toegankelijkheid van Uw data. Slechts de premiumopties kunt U tijdelijk niet gebruiken.

Overigens kreeg U waarschijnlijk al 3 weken geleden al de eerste melding dat Uw premium gisteren zou verlopen, dus ruim op tijd in het geval de betaling via een bankoverschrijving zou worden gedaan.

Geneanet gebruikt geen bestelnummers. De vermelding van de naam van de account is voldoende.
Plaats reactie

Terug naar “Vragen over accounts en Premium”