Plaats reactie

Onderhoudswerken (Maintenance) Servers door GeneaNet

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
frondel
frondel
Berichten: 9
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
L.S.
Opladen teneinde onze stamboom te vervangen met veel nieuwe personen stopt bij 32% . Als dit een al lang bestaand probleem is dat niet wordt opgelost stop ik verdere deelname aan Geneanet.
Gr. F. Rondel- Leidschendam/Holland
frondel
frondel
Berichten: 9
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
L.S.
Opladen teneinde onze stamboom te vervangen met veel nieuwe personen stopt bij 32% . Als dit een al lang bestaand probleem is dat niet wordt opgelost stop ik verdere deelname aan Geneanet.
Gr. F. Rondel- Leidschendam/Holland
mon1
mon1
Berichten: 2840
Dag Rondel,

Je post hier 4 maal een identiek bericht op een verkeerde plaats...(berichten vanwege Geneanet !)
Dan moet je niet verwonderd zijn dat niemand het leest...noch beantwoordt...

Bon, is het probleem intussen opgelost?
Ik zie inderdaad een stamboom doorgezonden op 24/1.
Het is steeds mogelijk dat omwille van een kortstondige probleem in de transmissie een upload onderbroken wordt.
Dan is de enige oplossing : later eens opnieuw proberen.
En inderdaad gebeurt dat sporadisch ; spijtig genoeg.
We zullen er moeten mee leren leven.
Is een upload van een nieuwe gedcom dan zo een levensbedreigend dringend geval?
Man, man, man...

MVG

Mon. (gewoon gebruiker die probeert te helpen, indien mogelijk)
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance
edewine
edewine
Berichten: 7
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Geachte,

Op 12/1/2009 heb ik 40,00€ overgeschreven als inschrijving in de bevoorrechte club van geneanet, maar heb nog steeds geen mail ontvangen als bevestiging van mijn betaling en kan nog steeds niets meer doen dan voor mijn betaling. Is dit normaal of is er iets misgelopen? Ik heb nog thans de correcte betalingsreferentie (edewine) gebruikt zoals voorgeschreven door geneanet.
Met vriendelijke groeten.

Eva De Wine
[email protected]
dtherryberg2
dtherryberg2
Berichten: 75
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hello mensen van Geneanet!

1 vraag,is jullie " MAINTENANCE "vandag klaar ? (07-03-2009).

Ik zou het graag willen WETEN,want ik denk dat mischien ik ben de een die FOUT doe !

BEDANKT voor jullie antwoord!
dtherryberg2
dtherryberg2
Berichten: 75
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hello mensen van Geneanet!

1 vraag,is jullie " MAINTENANCE "vandag klaar ? (07-03-2009).

Ik zou het graag willen WETEN,want ik denk dat mischien ik ben de een die FOUT doe !

BEDANKT voor jullie antwoord!
kooler
kooler
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Ik kan ook al maanden niets meer invoeren!
dtherryberg2
dtherryberg2
Berichten: 75
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
HELLO,
VANAF JULLIE GROOTSTE MAINTENANCE,ZOVEEL PROBLEMEN GEBEUREN.

BIJ MIJ BLIJVEN NOG MEER PROBLEMEN,MAAR EENTJE IS DE SAMENVOEGEN :

IK HEB ALLES GEPROBEERT.

IK ZIE 2 PERSONNEN ALS BROER EN ZUS,TERWILS ZE ZIJN VADER EN DOCHTER.ERBIJ DAT ZE ZIJN DUBBELS.
PERSOON WIJZIGEN,FAMILIE WIJZIGEN(DOOR VADER,MOEDER OF KIND);SAMENVOEGEN PER NAAM EN NUMMERS WERKEN OOK NIET.DE ANTWOORD IS :PERSON NIET GEVONDEN OF FOUT.

HET GAAT BIJVOORBEELD OVER Rosaire Albert ROSÉ en zijn dochter Jeanine Alice Emilienne ROSÉ.

Rosaire Albert ROSÉ is PERSOON 52
Rosaire Albert ROSÉ is ook PERSOON 582
DIT PERSON HEEFT 3 KINDEREN :ROGER
                                                                  BERNARD
                                                                  JEANINE
1 van de 2 Rosaire HEEFT de 2 JONGENS
De 2 de ROSAIRE HEEFT 1 KIND :JEANINE
DE 3 KINDEREN KRIJG IK NIET AAN ELKAAR ALS KINDEREN van ROSAIRE ALBERT ROSÉ ONDER 1 ROSAIRE.
HET IS JEANINE DIE FOUT IS .ZE MOET TOEGEVOEGD ZIJN AAN HAAR BROERS;IK KAN HAAR NIET VERWIJDEREN,WANT DAN VERLIES IK HAAR AFSTAMELINGEN.

Jeanine is DUBBEL :Nummer 678
                            en    Nummer 522 :met HAAR AFSTAMELINGEN.

KUNNEN JULLIE ME HELPEN ? EN HET PLAATSEN HOE HET MOET ?
Jeanine is 1 KEER GEVONDEN,en 1 KEER met al ouders,en 1 KEER FOUT ........

IK BEGRIJP NIET WAT IS AAN TE GEBEUREN.

ALVAST BEDANKT !
cupfred
cupfred
Berichten: 184
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Toch opletten met ‘Wizard rights are now suspended for maintenance’! Je kan die mededeling zelf veroorzaken!

Ga naar: GeneaNet (hoofdpagina) -> Mijn GeneaNet (oranje tab OF blokmenu linkerzijde) -> Mijn stamboom online (opsomming onder de tab OF onderdeel van blokmenu) -> Personaliseren -> Parameters instellen – expert -> Regeling van de rechten toegekend aan ‘beheerders’.

Als eigenaar van de stamboom, ben je zelf ‘Beheerder’. Je hebt dus alle rechten van een beheerder (wizard rights). Hier bepaal je dus je EIGEN mogelijkheden.
1. Het niet toestaan van een bijwerking:
Simpel uitgedrukt: beletten dat er updatings gebeuren. ‘Neen’ betekent dat je jezelf niet inperkt. ‘Ja’ veroorzaakt op de onthaalpagina van je stamboom (in vet rood) devolgende mededeling: Wizard rights are now suspended for maintenance. Jij ‘beheerder’ hebt je eigen ‘rechten’ dus ‘opgeschort’, allicht omdat je ‘onderhoud’ (bijv. een Gedcom doorsturen) wilde gaan doen.
2. Rechten op afbeeldingen:
Simpel uitgedrukt: Het item (na Wijzigen  Individu, familie, media's...->) Beeld zenden, beschikbaar stellen of niet. ‘Ja’ betekent beschikbaar, ‘neen’ betekent niet beschikbaar.
3. Recht op toevoegen/wijzigen van de Familie:
Simpel uitgedrukt: De toegang tot (na Wijzigen  Individu, familie, media's... ->) Invoeren nieuw huwelijk, beschikbaar stellen of niet. ‘Ja’ betekent beschikbaar, ‘neen’ betekent niet beschikbaar.

Conclusie: Voor onbeperkte rechten beheerder, vul je in, van boven naar beneden: neen – ja – ja.

Fons Cuppens
kooler
kooler
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Ik weet niet hoe het gebeurd is, maar dat was het. Ik ben u zeer erkentelijk.

Met dank,
Rein Koole
dtherryberg2
dtherryberg2
Berichten: 75
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hello,

In mijn gevaal,dat wist ik wel.

Het veranderd niks aan de feit dat vanaf "de GROTE RENIEUWING"  van Geneanet,alles is op zijn kop;mijn computer geef aan niet bekent of niet GEVONDEN.Zelf mijn CUJUS is niet te VINDEN.Maar ik zie HET WEL.

EN indien TITELS dan!IK HEB HET ALTIJC gehad op PUBLIEK gevinkt !

En iedere keer alles terugzetten in parameters EXPERT .
En ik controleer;ik ga pikken een persoon of 10 en ga bij WIJZIG PERSOON iedere keer,SCROLL en wat zie ik :indien TITELS :aan GEK te worden ! PUBLIEK wil ik en permanent !

Hoop ik hulp vindt.Dan is het een probleem minder !
Dag !
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”