Plaats reactie

Trouwfoto plaatsen bij 'Huwelijk en kinderen'

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
pbrants
pbrants
Berichten: 13
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hallo,
is het niet mogelijk een trouwfoto in te voegen bij het gedeelte 'Huwelijk en kinderen'?
Bij de notities van de gezinssamenstelling kan normaal toch een embedded image geplaatst worden volgens de syntaxis van geneawiki?? (of is dat enkel voor bevoorrechte clubleden?)
groeten,
Peter
mon1
mon1
Berichten: 2871
Dag Peter,

Op de persoonspagina kun jij alleen bovenaan links een foto plaatsen ; de foto zal wel redelijk klein uitvallen, maar door een simpele muisklik kun je hem vergroten.
Onderaan in de notities gaat dat alleen voor BVR's.
Proberen via wijzigen>media (ingelogd als beheerder van je stamboom) > beeld kiezen via browser en verzenden.
Indien het niet lukt, dan je instellingen nakijken ; je moet jezelf namelijk als beheerder toelaten om die foto's te plaatsen.
Lukt het niet, laat het ons weten...

MVG

Mon

PS : het kan ook op deze manier : http://actueel.geneanet.org/index.php/post/2010/08/Samenvatting-van-de-verschillende-mogelijkheden-van-GeneaNet-%3A-5.-Galerijen-van-de-prentbriefkaarten-en-portretten.html
Vriendelijke Groet, Cordialement,

Raymond alias "Mon"
Geneweb/Fiche for ever
Database "mon1" under Maintenance
lbijl1
male
Berichten: 1
Ik heb een beetje aanverwante vraag: ik heb geprobeerd om foto's uit de familie hier neer te zetten, maar ze worden eraf gehaald, zogenaamd omdat het geen archiefstukken zijn. Weet iemand hoe dat kan?

Zal wel verkeerde plaats hebben, maar kan niet zo goed wijs uit de forums hier.
Leo
pbrants
pbrants
Berichten: 13
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Hallo Leo,
bij "Mijn Portretten" moet het lukken, die verschijnen wel niet op je online stamboom, enkel bevoorrechte clubmembers kunnen images toevoegen in de notities van een familielid.
Peter
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”