Plaats reactie

nieuw account aanmaken?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jef1jamers
male
Berichten: 4
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Geachte, ik lees dat ik meerdere accounts mag aanmaken. Bij mijn eerste 3 accounts werd mijn steeds identieke wachtwoord telkens aanvaard. Hoe komt het, dat bij een vierde account, of eventueel nog volgende accounts jullie mij vragen om mijn identieke wachtwoord vanaf jef1jamers plots te gaan wijzigen? Ik heb het al moeilijk genoeg om er uit wijs te geraken om steeds maar nieuwe wachtwoorden te blijven ONTHOUDEN? Is die verandering wel echt noodzakelijk? En zo ja, moet ik dan ook mijn oudste wachtwoord van jef1jamers wijzigen? Graag een duidelijk antwoord a.u.b.
Met dank en vriendelijke groeten.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
U kunt op elke alle accounts hetzelfde wachtwoord gebruiken.

Als het systeem vraagt Uw wachtwoord te veranderen, dan doet U wellicht iets niet helemaal volgens goed. Maar dat is vanaf hier moeilijk te bepalen.

Een nieuwe account maakt U aan door te klikken op 'Registreren' rechts bovenin het scherm. Als die knop daar niet zichtbaar is, maar wel de naam van één van Uw accounts, dan eerst uitloggen, want daar kan eventueel de fout zitten.
Vervolgens de naam en het wachtwoord en verdere gegevens,voor de nieuwe account invoeren.
ludobooms1
male
Berichten: 1
Om een of andere reden geraak ik niet op geneanet. Het systeem weigert om een nieuwe account te maken of wil mij geen nieuw wachtwoord geven. Men vraagt naar het oude wachtwoord. Als ik dat nog wist zou ik [email protected]

[e-mailadres gemaskeerd ter voorkoming van spam en andere vervelende zaken]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Uw oude lege account heet ludobooms. En u bent daar vandaag nog op ingelogd geweest.

Wat u hiermee bedoelt begrijp ik ook niet : Het systeem weigert om een nieuwe account te maken of wil mij geen nieuw wachtwoord geven.
U maakte immers vandaag de nieuwe account ludobooms1 aan, dus het systeem weigert u niets. Het systeem geeft zelf geen nieuwe wachtwoorden, dat dient u zelf, indien nodig te wijzigen.

Verder stopt uw berichttekst op een vreemde onafgemaakte manier.
Tevens is uw e-mailadres gemaskeerd, daar dit niet alleen nergens voor nodig is, maar het openbaar
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”