Plaats reactie

Lokatie

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
edwardn
edwardn
Berichten: 1579
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Lokatie

Bericht door edwardn »

Begrijp ik het goed dat lokaties in Duitsland, Polen, Oekraïne, Rusland niet in Geneanet worden herkend?
Ik probeer bij enkele familieleden in Budberg, Rheinberg, Nord-Rhein-Westphalen, Sint-Petersburg, Rusland en Lublin, Polen. Geen enkele vult zelf aan met suggesties of wordt herkend.
Misschien iets met lokale restricties in verband met Google Maps?

Edward
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10945

Re: Lokatie

Bericht door wimdeckers »

Dat is mogelijk. Wellicht dat Geneanet voor bepaalde landen/gebieden geen licentie heeft. Uitbreidingen kosten nu eenmaal geld.
edwardn
edwardn
Berichten: 1579
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Re: Lokatie

Bericht door edwardn »

Inderdaad Wim. Die lokaties weet ik trouwens zelf wel te vinden.En ik ben heel tevreden over hetgeen ik nu al kan bij Geneanet voor 50€/jaar. Dat is spotgoedkoop voor een heel mooie hobby. Dat was enkele jaren geleden wel anders bij MH, bleef maar meer kosten. En voorlopig is er maar 1 naam die ik niet kan vinden en blijkbaar bij MH wel, maar natuurlijk weer tegen extra betaling. Dan hoeft het niet voor mij.

Edward
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10945

Re: Lokatie

Bericht door wimdeckers »

Misschien dat het ook aan de spelling kan liggen ?

Ik heb de vraag voorgelegd aan de technici.
edwardn
edwardn
Berichten: 1579
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Re: Lokatie

Bericht door edwardn »

Dat denk ik niet Wim.
Ik heb het nog eens geprobeerd.
Lublin, onbekend.
Warchau, Varsava
Berlijn, Berlin
Kiev.
Wenen, Wien
Geen enkele wordt herkend.
Venezia, Lecce in Italië worden onmiddellijk herkend.
Die landen zullen inderdaad niet op de Geneanet-Google Maps kar zijn gesprongen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10945

Re: Lokatie

Bericht door wimdeckers »

Was een gedachte die vannacht bij mij opkwam :roll: .

Maar ik wacht verder even het antwoord van de techinici af, en laat dat dan hier weten.
edwardn
edwardn
Berichten: 1579
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Re: Lokatie

Bericht door edwardn »

Bedankt,

Edward
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10945

Re: Lokatie

Bericht door wimdeckers »

De plaatsen komen inderdaad niet te voorschijn op de invoervelden voor personen. Niet alle landen werden daarin opgenomen.

Op de kaart (carthografie) worden ze echter wel aangeduid, dus alleen bij de invoer bestaat er een hiaatje.
edwardn
edwardn
Berichten: 1579
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Re: Lokatie

Bericht door edwardn »

Inderdaad, ik zie ze staan in Frankrijk, België, Nederland en Duitsland. :D
Mijn schoonzus uit Lublin wordt nog niet aangeduid, maar misschien komt dat binnen enkele dagen ook in orde. Ik zie in ieder geval Lublin op de kaart staan, maar nog geen ballonnetje.
In Rusland had ik een tijdje geleden Krasny Bor nabij Sint Petersburg ingevuld. Dat wordt blijkbaar begrepen als Krasny Kut in het zuidoosten van Rusland. Bij het ballonnetje staat nochtans Krasny Bor. :)
Ik heb nu bij de persoon als overlijdensplaats ingevuld Krasny Bor, Oblast Leningrad, Rusland. Benieuwd of dat binnen een paar dagen wordt herkend. Wel vreemd dat er op Maps bij Krasny Bor bij Sint Petersburg Oblast Leningrad in plaats van Sint Petersburg staat.

Ik ga in ieder geval de forumberichten over carthografie eens nalezen in verband met de komma's etc.
Ik heb bij Kaart nu ook dit zien staan:
NB: deze cartografie is in betaversie, zodat sommige plaatsen niet opgenomen zijn. Dank u voor uw begrip.
:oops:
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”