Plaats reactie

Bevestiging

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jacobplas
male
Berichten: 1
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Bevestiging

Bericht door jacobplas »

Als ik iets ga toevoegen of veranderen, ga ik dat bevestigen.
Maar bij bevestiging duurt het erg lang voordat ik verder kan, het gevoel van vastlopen
Dit is de laatste tijd, eerder heb ik daar geen problemen mee gehad.
Kan iemand hierover raad geven om dit op te lossen?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859

Re: Bevestiging

Bericht door wimdeckers »

Als U Internet Explorer of Edge als browser gebruikt, dan eens kiezen voor Firefox of Chrome De eerste twee genoemden zijn vaak op de achtergrond te veel met 'zichzelf' bezig.

Op het moment dat er een vertraging is, ook eens een speedtest doen om te zien of Uw internetsnelheid wel in orde is. Even googelen op 'speedtest' levert voor vrijwel elke provider een test op, maar het maakt daarbij eigenlijk verder niet uit welke U gebruikt, omdat de werking, en zelfs soms het programma, hetzelfde is

Verder zult U vertragingen kunnen hebben binnen een kwartier tot half uur na het opstarten van Uw computer. Op de achtergrond worden er op dat moment, afhankelijk van Uw instellingen, de meeste updates voor Windows en/of virusscanners gedownload en geïnstalleerd. Dat gaat ten koste van de snelheid van Uw computer.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”