Plaats reactie

Gegevens die niet worden getoond

cofranssen
cofranssen
Stamboom : Niet grafisch
Stamboom bekijken
Goedemiddag allen.

Aan Wim Deckers: Wim ik heb de laatste tijd soms het volgende probleem: als ik een naam oproep (zie screenshot 1) en ik zet ze in alfabetische volgorde (ss2) dan krijg ik maar de helft of zo te zien.
Ook komt het wel eens voor (ss3) dat ik de gegevens van een persoon niet te zien krijg, terwijl die er wel zijn (zoals in dit voorbeeld: twee huwelijken, zie ss4).

Ik werk met windows 10 en browser Firefox maar heb net getest in Avast Secure Browser daar gebeurt het ook.
Weet je hoe ik dit kan verhelpen? Het werkt zo onhandig! Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Odette
Bijlagen
Vriese.jpg
Vriese2.jpg
Bate.jpg
Bate2.jpg

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Inderdaad vreemd. Ik zal de technici een blik laten werpen, en kom er op terug.

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Alvast hartelijk dank.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Odette,

Vreemd genoeg blijkt het probleem met de missende data, zonder tussenkomst van de technici, te zijn opgelost. Wellicht na een automatische indexatie door het systeem (?).

Kun je nog even kijken of de lijst met namen nu wel klop, en eventueel missende namen even vermelden (voor privacygevoelige namen via persoonlijk bericht).

M.vr.gr.
Wim

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Dag Wim,

was het maar waar. Ik zit nu te werken aan Wysse ten Holthe (privacy is in het geheel niet in het geding hoor) en haar huwelijken (2 stuks inclusief mooie voorwaarden etc.) komen niet te voorschijn en ook haar gegevens niet, zie ss 1 en 2.

Van de Ten Holthe's heb ik er heel veel, zie ss 3 en 4 en dat is nog niet alles, zet ik ze op alfabetische volgorde (ss5) dan kom ik maar tot en met de letter G.

Sorry voor het ongemak, zowel het mijne als het jouwe als die van de technici & dank voor de genomen en de te nemen moeite.
O.
Bijlagen
Wysse.jpg
Wysse2.jpg
ten holthe1.jpg
tenholthe2.jpg
tenholthe3.jpg

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Odette,

Ik heb de vraag wederom bij de technici neergelegd. De eerste keer kwamen ze met de melding dat de profielen compleet waren.

De vraag over de alfabetische lijst van namen kon ik deze keer gerichter stellen. Het probleem is nu een stuk duidelijker.

Ik kom er hier weer terug zodra ik antwoorden ontvang...

M.vr.gr.
Wim

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Net even gekeken naar de gegevens van gisteren, Wim, en met Bate Johans Sweers is het nog hetzelfde.

Nu kan het natuurlijk ook aan mij/onze computer/instellingen liggen? Wij hebben de laatste tijd echter niets veranderd, geen updates gehad ofzo, ik kan er zelf niet opkomen waar het aan kan liggen, dit doet zich voor sinds een ruime week of tien dagen.

Dank je wel Wim, als je nog iets nodig hebt hoor ik het graag.
Bijlagen
bate johans.jpg

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Vreemd, want dit is de screenshot van het profiel van Bate dat ik ontving van de technici, ingelogd in die account :
screenshot-2019.09.09-12_40_27.jpg
Interessant : ik probeerde net even het profiel in het Engels, en dan werkt alles wel, maar inderdaad in het Nederlands niet. Ik zal de technici even vragen om naar de Nederlandse versie te kijken.

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Top, thanks!

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Net even alle beschikbare talen doorgelopen, en het probleem doet zich alleen voor in de Nederlandse versie.

Daarnaast ook even in mijn eigen bestand gekeken, maar nog geen missende data of evenementen kunnen ontdekken.

Er wordt aan gewerkt...

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Is toch al een flinke stap vooruit. Ik vroeg me inderdaad net af of ik de enige ben die hier last van heeft, ik zie geen andere melders van dit probleem & niemand die er op ingaat op de draad hier. Ik dacht ook nog dat het misschien komt omdat mijn database zo omvangrijk is, maar mijn vriend met een database van bijna dubbele omvang (Nederlands) heeft gelukkig ook nergens last van.

ETA in de Engelse versie krijg ik alle Ten Holthes netjes op een rijtje. Is goed om te weten, zo kan ik er omheen werken.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Odette,

Is het probleem inmiddels verholpen ?
Ik heb nog geen respons gehad van de technici namelijk...

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Dag Wim,

dank je, nee het is niet verholpen, alles nog hetzelfde. Te klein taalgebied om je druk over te maken, misschien?

Ik werk tegenwoordig in de Engelse interface, daar doet alles het wel, het enige waar ik op moet letten is dat de dag en maand moeten worden omgekeerd bij data invoer. Dus qua werken is er geen man overboord.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Dag Odette,

Ok, dan zal ik de technici nog even vragen naar de voortgang ;).

Momenteel speelt er onder Windows XP en Firefox een ander probleempje met de zoekfunctie voor namen binnen de eigen stamboom. En wederom slechts op de Nederlands-/Vlaamstalige site.

Groet,
Wim

cofranssen
cofranssen
Stamboom bekijken
Dankjewel, Wim.

En ligt het aan mij of 'swingt' de server response? Ik heb vandaag steeds balletje/balletje en timed-out requests.

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”