Plaats reactie

Tweede stamboom (met mijn profiel)

hvdsla
male
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Beste,

Van de familie van een overleden persoon kreeg ik een GED-com bestand (van hun stamboom = 2600 personen).
Ik zou dit ook willen toevoegen op Geneanet, en dan verder afwerken, aanvullen....

Maar daar dit geen familie is wil ik dit graag in een aparte stamboom. Kan ik dat realiseren? Onder mijn profiel zouden dan 2 stambomen moeten te vinden zijn. Eén onder de naam Vanduynslager en een ander onder de naam Thevelin.
Later bij het eventueel vinden van relaties (wat weinig waarschijnlijk is = uit verschillende landstreek) zou ik die dan wel samenvoegen.

Met dank bij voorbaat,

Hendrik Vanduynslager

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Het is wel mogelijk om een tweede stamboom toe te voegen aan Uw bestand, maar houdt er rekening mee dat het het lastig, of wellicht onmogelijk is, om deze later weer uit de account te verwijderen.

Tevens kunt U géén twee bronpersonen aanmaken binnen één account, dus om binnen te komen op de afzonderlijke stambomen dient U dan voor beide een favoriete persoon, bijvoorbeeld de stamouder, in te stellen.

Handiger is het om gewoon een tweede account te openen voor de tweede account.

Overigens staan er meerdere berichten hieronder op het forum waarin dit onderwerp al uitvoeriger, of anders omdat de vraag enigszins anders werd gesteld, wordt beschreven. Even de oudere onderwerpen doorbladeren levert U wellicht nog nadere info op.

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”