Plaats reactie

foto verwijderen

pedrovana
pedrovana
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken

foto verwijderen

Bericht 28 oktober 2019, 12:11

Hoe kan ik een foto verwijderen uit de rubriek "foto's en archiefdocumenten"?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Bedoelt U de map 'Uw documenten en foto's' of 'Uw gedeelde documenten' ?

pedrovana
pedrovana
Stamboom bekijken
Ik bedoel “Uw foto’s en documenten”.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Daarvoor gaat U naar de map 'Uw documenten en foto's', en klikt U op 'Actie' links naast de orde knop 'Bestand toevoegen'.
Als U daarna op een foto klikt, dan verschijnt er een rode rand omheen. Dan klikken op het prullenbakje links naast het zoekveldje.
U kunt meerdere foto's aanklikken en tegelijk verwijderen. Mocht U per ongeluk een verkeerde foto selecteren, dan nog een klikken op de foto, zodat het rode randje weer verdwijnt.
Let op : eenmaal verwijderd is verwijderd. De prullenbak is dus altijd leeg, en er is daaruit niets terug te halen.

pedrovana
pedrovana
Stamboom bekijken
Omdat ik feitelijk nog een beginner ben is mijn vraag, hoe kom ik in "de map "uw documenten en foto's".

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Daarvoor op 'Stamboom' links in de menubalk klikken, en dan vervolgens kiezen voor 'Uw documenten en foto's'.

pedrovana
pedrovana
Stamboom bekijken
De foto verwijderen uit "Uw documenten en foto's" lukt inderdaad. Maar wanneer ik een verkeerde foto bij "Profiel" en via "Mediabestand toevoegen/"Een foto/document toevoegen"van een persoon heb geplaatst en diezelfde foto nogmaals in het profiel bij de juiste persoon heb gezet dan wil ik de foutief geplaatste foto verwijderen in dat profiel en dat is niet mogelijk. Zou ik die foto verwijderen uit "Uw documenten en foto's" dan wordt deze ook verwijderd uit het profiel van de juiste persoon. Of kan dat alleen door eerst verwijderen in "Uw documenten en foto's" en dan opnieuw plaatsen bij de juiste persoon?

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”