Plaats reactie

verdwenen

dirklem
dirklem
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken

verdwenen

Bericht 30 oktober 2019, 10:56

beste,

na het inbrengen van een dubbele persoon waarvan een met ? ? heb ik die proberen te verwijderen en mijn complete onderliggende stamboom is verdwenen.
is dat te recupereren? of ben hopeloos alles kwijt?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator

Re: verdwenen

Bericht 30 oktober 2019, 12:05

Bij het verwijderen van één persoon verdwijnen er geen andere personen uit Uw stamboom. Die staan er dus gewoon nog in, maar zijn waarschijnlijk door het verwijderen van die ene persoon aan niemand meer gekoppeld.

U kunt die personen opzoeken via de zoekveldjes rechts in de banner (op elk profiel).

dirklem
dirklem
Stamboom bekijken

Bericht 30 oktober 2019, 14:08

Beste Wim,

Het enige dat ik nog kan zien in het middenveld, is Guillielmus Touquet,zijn echtgenote Marie-Ann Bacrot (waarvan ik 1 profiel (met ? ?)verwijderd heb en zijn broer Jacques- Joseph.
Al de rest is niet meer zichtbaar voor mij...betekent dit dat ik alles terug moet ingeven?
Heb wel gezien dat ik ze via de zoekfunctie kan terugvinden....maar visueel heb ik maar 1 tak meer van de boom?
Of zie ik het verkeerd?
mvg
Dirk

wimdeckers
wimdeckers
Moderator

Bericht 30 oktober 2019, 14:56

Nee, dat er niet meer personen zichtbaar zijn in het midden van het hoofdscherm wil niet zeggen dat de andere personen niet meer bestaan. Op het hoofdscherm worden namelijk slechts de personen getoond die U recentelijk invoerde, wijzigde of bezocht.

Zoals al aangegeven kunt U de andere personen terugvinden door naar een van de profielen te gaan, en daar gebruik te maken van de zoekveldjes rechts in de banner. Zoek maar eens gewoon op een achternaam die veel voorkomt in Uw bestand. U krijgt dan vanzelf een lijstje met alle personen met die achternaam.

dirklem
dirklem
Stamboom bekijken

Bericht 30 oktober 2019, 17:20

Bedankt voor de info.
mvg
Dirk

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”