Plaats reactie

lidmaatschap

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
tamaradh
female
Berichten: 1

Re: lidmaatschap

Bericht door tamaradh »

Hier Tamara, de dochter van de vraagsteller. Via een zojuist aangemaakt premium account. En wat blijkt, geen probleem om de stukken op te vragen.
Het ligt dus echt aan het account van mijn vader specifiek, en zeker niet aan de instellingen van onze browsers en computers.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10862

Re: lidmaatschap

Bericht door wimdeckers »

Edward, dat klopt. Het gaat daar om een vondst op FamilySearch.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10862

Re: lidmaatschap

Bericht door wimdeckers »

tamaradh schreef: 24 november 2019, 20:49 Hier Tamara, de dochter van de vraagsteller. Via een zojuist aangemaakt premium account. En wat blijkt, geen probleem om de stukken op te vragen.
Het ligt dus echt aan het account van mijn vader specifiek, en zeker niet aan de instellingen van onze browsers en computers.
Ik heb zojuist, na thuiskomst, even Uw eerdere linkjes doorgelopen, en het scherm met de naam Libotte geeft inderdaad fout in de account jgdeheij,
Nu geheel duidelijk is waar en wat er gebeurt, kan ik een en ander voorleggen aan de technici. Zij zullen het dan zo spoedig mogelijk oplossen.

Tamara bedankt voor je duidelijke uitleg. Zonder was het probleem hier niet gezien.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10862

Re: lidmaatschap

Bericht door wimdeckers »

Het probleem zou nu door de technici zijn opgelost.

Kunt U het even nazien, en dan ook nog even Uw dochter bedanken voor de duidelijke uitleg van het probleem ?
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”