Plaats reactie

Diverse accountnamen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jspeltincx
jspeltincx
Berichten: 39
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Diverse accountnamen

Bericht door jspeltincx »

Ben echter verplicht mijn 20 jaren oude gebr.naam "jspeltincx"te bewaren daar tal van
wetenschappers slechts mijn st.b (studie doorProf. Dr Spelkens Em. en anderen-gemeentearchieven enz) via dit adres kennen en aanschrijven. Alle ongevraagd gewijzigde "gebr.nm" wijzigen:speltincx,speltincx 1,2,3,4,5
Zo nodig kan ik het opnieuw opnieuw intikken.
Kan geruime tijd niet meet antwoorden op mails van Praatcafé
Groeten jspeltincx
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Mag ik U er vriendelijk op wijzen dat Geneanet nooit en te nimmer nieuwe extra accounts voor haar gebruikers aanmaakt, en dat U deze derhalve ooit zelf heeft gecreëerd.

En U kunt de accounts die U niet meer gebruikt ook zelf weer eenvoudig verwijderen.
Log in op een account. Controleer even of de account geen stamboomgegevens bevat, want dan dient U die eerst te verwijderen alvorens U de account kunt verwijderen.Dan klikken op de naam van de account rechts bovenin het scherm, en vervolgens kiezen voor 'Profiel'. Op het volgende scherm kunt U dan links onderin het scherm Uw account verwijderen.

Tevens wil ik U vriendelijk verzoeken om niet zomaar klakkeloos ergens Uw vragen aan een willekeurig onderwerp in het forum te plakken. U kunt heel eenvoudig een nieuw onderwerp invoeren door te klikken op de rode knop 'Nieuw onderwerp' boven in het ter zake doende deel van het forum.
Technische vragen dus graag onder 'Geneanet, technische vragen', zodat wij niet hoeven te knippen en plakken.

Voor wat U 'praarcafé' noemt : https://nl.geneanet.org/forum/viewtopic.php?f=26&t=623240&p=1501557#p1501557
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”