Plaats reactie

heb ouders vergeten in te voegen.

mdegraevemyriam
female
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Hallo Wim,

ik verkies het jou eerst te vragen hoe ik aan GERPONPREZ Georgette ouders kan toevoegen nl GERMONPREZ Robert en COENE Irène. Heb een hele boel voorouders ingevuld en merk nu dat Ik haar ouders heb overgeslagen.

Dank voor je hulp.

Met vriendelijke groeten,

myriam

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Eerst Georgette losmaken van haar huidige ouders. Daarvoor naar en van die ouders gaan en kiezen voor 'Partnerschap bewerken'.

Dan gelijk Robert Germonprez invoeren, gevolgd door zijn partner.
U staat na toevoegen van die partner op het profiel van Robert, dus u kunt dan gelijk Georgette als kind toevoegen middels 'Kind toevoegen'. Daarvoor alleen haar achter- en voornamen en geslacht invoeren, en op 'bevestigen' klikken. Het systeem komt dan met een melding en een lijstje met een naam. Daar op de naam van Georgette klikken om haar te selecteren, en vervolgens op 'Verbinden' klikken.

mdegraevemyriam
female
Stamboom bekijken
Hallo Wim,

Dank voor uw antwoord. EIgenaardig dat ik geen berichtje in mijn mailbox kreeg, maar heb gewoon eens gekeken vir mijn berichten om zo bij jou bericht/antwoord te komen.

Zit toch met nog probleem:
geb Georgette losgemaakt van de ouders
dan Robert en Coene ingevuld
dan op Robert "kind toevoegen"
dan Georgette in gevuld en "bevestigen"
dan komt haar naam links in de "lijst"
daarop geklikt en "bevestigen"

maar krijg melding dat Georgette al ouders heeft en dus is mislukt.

Wat doe ik weeral verkeerd? :mrgreen:

Dank voor je geduld!! :D

Groetjes,

myriam

mdegraevemyriam
female
Stamboom bekijken
Hallo Wim,

heb nu bij COENE irène ouders toegevoegd en ze verschijnen wel, maar de voorouders die ik deze middag had ingevuld staan er niet meer bij!!

Wat nu te doen?

Dank voor je hulp

myriam

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Georgette Germonprez en Iréne Coene staan gekoppeld aan haar ouders, maar alleen Robert Germonprez nog niet.

mdegraevemyriam
female
Stamboom bekijken
Hallo Wim,

ik begrijp niet wat je daarmee bedoelt?

Wat moet ik doen?

dank voor uw engelen geduld!!

myriam

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Robert Germonprez is nog niet gekoppeld aan zijn ouders.

Bij Irene Coene staan wellicht verkeerde ouders ? :
Irene Coene.jpg

mdegraevemyriam
female
Stamboom bekijken
Halo Wim,

Dank voor je suggestie/opmerking, maar ik geraak er niet meer aan uit!!

ik merk inderdaad dat ik nog meer verwarring had veroorzaakt door Cyrille Camille GERMONPREZ te noemen in plaats van COENE.

Heb deze dus verwijderd.

Maar ik kan de gegevens die ik eerst had ingevuld met links naar de acte enz bij de voorouders COENE niet terugvinden. (maar wel als ze GERMONPREZ noemen)

Ik begrijp niet dat ik nu ook vind dat al die voorouders eigenlijk germonprez noemen in plaats van COENE?

Heb ik mij dan zo erg vergist??? ik begrijp het niet meer!! Ik denk dat ik een beetje oud begin te worden???? :roll: :cry: :cry:

Leopold moet niet GERMONPREZ noemen, maar COENE

https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?lang=nl&n=germonprez&nz=degraeve&oc=0&p=leopold&pz=myriam+therese+marguerite&type=fiche

Martin moet ook niet GERMONPREZ maar COENE noemen

https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?lang=nl&pz=myriam+therese+marguerite&nz=degraeve&p=martin&n=germonprez&type=fiche

Deze Leopold die niet GERMONPREZ moet heten, maar COENE zou moeten kind hebben nl CYRILLE Camille COENE X HOLVOET Josephine Augusta

Ik heb mij waarschijnlijk vergist en telkens GERMONPREZ ingevuld in plaats van COENE!!! :oops: :lol: :?:

Zou het niet simpeler zijn naar de oude versie terug te gaan van mijn boom van voor ik die ganse voorouders van COENE en GERMONPREZ had ingevuld? Ik dacht dat dat toch mogelijk zou zijn, maar weet niet meer hoe ik dat moet terugvinden.

Kan U mij uitleggen hoe ik naar de toestand terug kan gaan van 14 mei? vanaf dan zal ik dan terug alles invullen en dan HEEL goed opletten dat ik familienamen niet meer door elkaar gooi!!
Of kan ik hiervoor bij Irène gewoon ergens losmaken zodat heel haar "famillie" verdwijnt?? en dan kan ik alles terug invullen (en heel goed opletten!!!)

kort samengevat : COENE Irène is kind van Cyrille Camille COENE en HOLVOET Josephine Augusta,
COENE Cyrille Camille is kind van LEOPOLD COENE en ROMMELAERE Thérèse,
deze Leopold is kind van Martin COENE en Jeanne Clara ROGER
Therese ROMMELAERE is dochter van Joannes en DESPEGEL Barbara Cornelia

IK hoop dat U mij uit deze poespas kan redden!!! ;) :oops:

myriam

mdegraevemyriam
female
Stamboom bekijken
Hallo WIm,

bemerk dat ik jou eerste antwoord niet kon zien, want het was in de spam aangekomen!!!

Groetjes,

myriam

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Als Premiumgebruiker heeft u de mogelijkheid om een automatisch door het systeem gemaakte backup terug te zetten. Nu komt dat dan mooi van pas.

U klikt op 'Stamboom' in de menubalk, en kiest vervolgens voor 'Gedcom importeren/exporteren', en dan voor 'Backup terugzetten'. Vervolgens in het lijstje achter de gewenste backup klikken op 'Backup terugzetten'.

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”