Plaats reactie

Invoegen van kinderen

dolhain
female
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Bij het invoegen van kinderen :
krijg ik telkens de melding: kind heeft al andere ouders. Maar alhoewel de naam van het kind dezelfde is, is er een groot verschil met geboorte en sterfdatum. Dus kan het onmogelijk gaan om het kind dat voorgesteld wordt.
Ik weet echt niet hoe ik dat moet oplossen.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik ook niet zolang u geen namen noemt, want ik zal toch wel moeten weten wat er gaande is.

Indien het gaat om personen die onder de privacy vallen, dan kunt u die doorgeven via een privébericht. Daarvoor even klikken op mijn naam links van dit bericht, en dan klikken op 'Een mail verzenden'.

dolhain
female
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
als kind van de DOLHAIN Hendric 1668-1733 en
NAILIS Elisabeth 1679-1745
wilde ik als 2de kind inbrengen DOLHAIN Marie ° op 14-10-1706 . Maar dat wordt niet aangenomen, want ik krijg telkens de melding:de naam is al gebruikt. en dat is dan o.a voor Marie DOLHAIN dochter van DOLHIN-COLLEYE . Zij is geboren in 1852, en ook nog voor
Marie Dolhain dochter van DOLHAIN-LIPKENS. Zij is geboren in 1858.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik heb even uw invulmodus op grafisch ingesteld. Dat werkt (naar mijn mening) wat prettiger.

Gaat u nu nog eens naar Hendric de Dolhain, en probeer wederom Marie als kind in te voegen.
Zij staat momenteel al vermeld in uw bestand, dus voer alleen de achter- en voornaam en het geslacht in. Klik daarna op 'Bevestigen'.
U krijgt dan wederom die melding met een lijstje namen erbij. Selecteer uit dat lijstje de juiste Marie door er op te klikken, en klik vervolgens op 'Verbinden'.

Mocht u toch liever blijven werken in de niet grafische invulmodus, dan graag even melden, of het zelf even terug instellen : https://my.geneanet.org/arbre/options/parametres.php?view=options

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”