Plaats reactie

Wijziging mislukt Onbekend persoon: ?.0?

margarethakorn
margarethakorn
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Annotation 2020-05-18 141003.jpg
Annotation 2020-05-18 141003.jpg
Ik krijg af en toe deze melding, meestal nadat ik een aantal nieuwe data heb ingevoerd.
Niets wordt acceptiert en ik kan allen maar op de X of cancel drukken.
Bij een partnerschap gaat het over een van de partners, de andere is normal, die kan ik wel wijzigen alleenstaand, maar niet same met de problematische partner.
Soms gaat de probleem vanzelf weg, maar ik wil weten waarom het gebeurt en wat ik eraan kan doen.

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ik heb niets aan schermafdrukjes zonder namen. Dus graag de namen van de persoon waar het om gaat.

margarethakorn
margarethakorn
Stamboom bekijken
Elisabeth HENDERICKS geb 05 - 08 - 1807 Delft

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
U heeft onder 'Verwantschappen' onbekende adoptiefvaders ingevoerd bij deze persoon. Die veroorzaken het probleem bij wijzigen van data. Even verwijderen vanuit het profiel van Elisabeth Hendericks via 'Persoon bewerken'.

Elisabeth Hendericks.jpg

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Overigens kunnen de mogelijke fouten in uw bestand op termijn ook voor soortgelijke problemen gaan zorgen op het moment dat u daaraan aanvullingen of wijzigingen wilt doen.

Het is daarom beter om deze eens door te lopen, en waar mogelijk te corrigeren.

U vindt de lijst met mogelijke fouten door rechts in het hoofdscherm van Geneanet te klikken op het cijfertje vóór . Mogelijke fouten'. Het hoofdscherm is het scherm waarop u komt gelijk na inloggen, dus het scherm met de laatst gewijzigde of bekeken personen in het midden. U kunt daar ook altijd weer op terug komen door te klikken op 'Geneanet' links bovenin het scherm.

margarethakorn
margarethakorn
Stamboom bekijken
Mijn diepste dank. Ik heb geen enkele idee hoe deze adoptiefouders daar kwamen te zitten, maar het is goed te weten hoe ik de oorzaak van zulke fouten nu kan vinden.
Warme groet uit Australie.
MJMK

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Graag gedaan !

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”