Plaats reactie

fouten in overzicht

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
rudywage
rudywage
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

fouten in overzicht

Bericht door rudywage »

: Domicilie
EMAIL
EMAIL:[email protected]
14 augustus 1964 : Huwelijk (met Elke Erika Wissekerker) - Vlissingen, ZL.NL.
Huwelijjksakte nr.151
Bronnen: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-ZG9X-DQ?i=1903&cc=1949343
Trouwboekje Huwelijksakte nr.151
Hoe komen deze fouten in mijn overzicht mij email adres, huwelijksakte, en bronnen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Die heeft u mee geïmporteerd met de gedcom. Dus die data staan ergens in uw andere (offline) programma, of dat programma doet iets heel vreemds bij de export van de gedcom.

Die data werden er in ieder geval niet door Geneanet bij geplaatst.

Overigens heb ik het e-mailadres in het bericht 'afgedekt', daar het niet handig is om e-mailadressen openbaar op het internet te publiceren. Er zijn er altijd die dit misbruiken voor spam, of andere vervelende zaken.
rudywage
rudywage
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re: fouten in overzicht

Bericht door rudywage »

Dank je wel voor de reactie zal het verder uitzoeken op my heritage daar heb ik het ged. vandaan
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
O ja, MyHeritage. Die vragen mij steeds om het e-mailadres van mijn overgrootvader in te voeren, die geboren werd in 1854 :lol: .

Nu weet u gelijk waarom u daar ook nimmer e-mailadressen van nog wel levende personen moet invoeren :( .
rudywage
rudywage
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re: fouten in overzicht

Bericht door rudywage »

OK
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”