Plaats reactie

Personen verwijderen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
olvera66
olvera66
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Personen verwijderen

Bericht door olvera66 »

Hallo,

Er is drastisch iets verkeerd gegaan bij mij.
Ik heb even een screenshot gemaakt. Daar waar een kruis door heen staat is allemaal fout.
Hoe is die te verwijderen?
Bijlagen
13391FAC-BBFE-419A-A038-2E833F45A202.jpeg
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10960
Gelieve uw vragen niet tweemaal te stellen., en ook niet aan te sluiten op een reeds bestaand onderwerp met andere inhoud.

Deze personen kunt u gaan verwijderen vanaf de jongste generaties, en dan verder terug in de tijd werken.
Kinderen zonder partners kunt u gelijk verwijderen via 'Persoon bewerken'. Bij kinderen met partners dient u eerst de partner te ontkoppelen via 'Partnerschap bewerken'. Onderin het invoerscherm dan klikken op 'Link tussen deze personen verwijderen'. Daarna kunnen de partners beide verwijderd worden.

Personen met partners of kinderen kunt u niet verwijderen, voordat u de persoon heeft losgekoppeld. Kinderen zonder partner kunt u wel gelijk verwijderen, dus vandaar beginnen bij de jongste generatie.
olvera66
olvera66
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken

Re: Personen verwijderen

Bericht door olvera66 »

Sorry voor het 2 maal stellen van de vraag. Ik had de 1ste naar mijn mening verwijderd omdat onder een andere vraag stond. Maar dat is dus niet helemaal goed gegaan.

En hartelijk dank voor het antwoord. Ik ga er gelijk mee aan de slag.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”