Plaats reactie

Samenvoegen persoon

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
covanleeuwen
male
Berichten: 9
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Bij nader onderzoek blijkt dat twee personen binnen mijn stamboom één en dezelfde zijn. Riemer Ruirdts is Riemer Ruurdts. Ze hebben allebei een sosanummer. Ik wil deze samenvoegen, maar op de één of andere manier lukt me dat niet. Wat doe ik mogelijk fout>
Ik heb het nu zover gecorrigeerd, dat hun echtgenote met allebei is getrouwd en van beide een kind met sosanummer heeft. Dat moet eén gelukkige familie worden met Riemer Ruirdts als enige vader van alle kinderen.

Bij voorbaat dank voor reacties.

Co van Leeuwen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966
Om personen samen te kunnen voegen dienen zij exact dezelfde voor- en achternamen te hebben. Dus eerst die namen gelijk maken, en dan kunt u samenvoegen.

Als het systeem bij het aanpassen van de namen aangeeft dat er al een of meerdere personen met die namen bestaan, dan klikken op 'Een nieuwe persoon aanmaken'. U maakt dan immers een nieuwe persoon aan met die naam, maar geen extra persoon.
Daarna de persoon samenvoegen met de andere persoon.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”