Plaats reactie

Privé persoon

santvoort
santvoort
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken

Privé persoon

Bericht 30 maart 2021, 15:35

Hallo,
Als een persoon is aangeduid is als privé, zie ik de naam van deze persoon nog steeds staan in mijn geneanet stamboom.
Wat ziet dan een gast of bezoeker , 'XX' ?
Groeten

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Een gast ziet de persoon ook gewoon, want hij is tenslotte gast, en dus staat u hem/haar toe alles in uw stamboom te zien.

Een bezoeker ziet in principe verder niets, maar dat kunt u zelf gewoon bekijken door onderin het scherm de toegangsrechten tijdelijk op 'Bezoeker' in te stellen.

tully
tully
Stamboom : Niet grafisch
Stamboom bekijken
Dan heb ik daar een aanvullende vraag op; Hoe krijg ik het dan voor elkaar dat een persoon uit de stamboom verborgen is voor iedereen? Behalve dan voor de beheerder natuurlijk.
Ik heb het al geprobeerd via Stamboom--> GedCom importeren/exporteren--> Instellingen--> Verborgen personen. maar op één of andere manier komt de persoon die ik daar wil toevoegen niet tevoorschijn als ik die intoets in de zoekvakjes (naam en voornaam), terwijl deze persoon wel in mijn stamboom voorkomt.
Kan dat te maken hebben met het feit dat hij al op privé staat?

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Waarschijnlijk gaat het om een persoon geboren vóór 1921 ??
Die kunt u niet verbergen.

Als het om een jongere persoon haat, dan even de namen doorgeven via een privébericht, zodat er gericht naar gekeken kan worden.
Daarvoor even klikken op mijn naam links van dit bericht en dan klikken op 'een mail verzenden'.

tully
tully
Stamboom : Niet grafisch
Stamboom bekijken
Ik heb een privébericht gestuurd Wim.

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”