Plaats reactie

twee personen verbinden

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mdegraevemyriam
female
Berichten: 124
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
hallo Wim,

ik heb het weer klaargespeeld om er niet meer aan uit te geraken!!! :lol: :mrgreen:

ik zou willen die twee aan elkaar verbinden nl Marien Joannes Matheus en VAN LOOVEREN.

ik heb daar twee kinderen nl MARIEN JAcobus en MARIEN Ludovicus, die beide kinderen zijn van Joannes Matheus en VAN LOOVEREN Anthonette.

https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?lang=nl&pz=myriam+therese+marguerite&nz=degraeve&p=joannes+matheus&n=marien&type=fiche

hoe kan ik dat klaarspelen? als ik die verbind met een bestaande persoon, dan komt er een tweede huwelijk voor Joannes Matheus en dit zou niet mogen.

Dank voor uw zeer gepprecieerde hulp

Met vriendelijke groeten,

myriam
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10941
Even naar het profiel van Joannes gaan, en daar kiezen voor 'Partnerschap bewerken. Dan klikken op de onbekende partner, en onderin het invoerscherm klikken op 'Link tussen deze personen verwijderen'. Daarmee verbreekt u alle verbindingen in dit betreffende gezin, maar verwijderd u de personen zelf niet.

Vervolgens teruggaan naar het profiel van Joannes en kiezen voor 'Kind toevoegen'. Dan eerst kijken of links bovenin het invoerscherm onder de naam van Joannes ook de naam van de moeder staat vermeld. Anders dat daar even instellen.

Dan alleen de achter- en voornamen en het geslacht van Ludovicus invoeren en op 'Bevestigen' klikken. Het systeem komt dan met een melding en een lijstje met namen. Uit dat lijstje de juiste Ludovicus selecteren door er op te klikken, en vervolgens klikken op 'Verbinden'.
mdegraevemyriam
female
Berichten: 124
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Hallo Wim,

Met jou uitleg is het kinderspel!!! :D ;)

Hartelijk dank voor je hulp.

een zalig pasen gewenst!!

met vriendelijke groeten,

myriam
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”