Plaats reactie

documenten bij personen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
cwesterveld
cwesterveld
Berichten: 6
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Ik koppel vaak documenten aan personen. Bij de persoonsgegevens is dan aangegeven hoeveel documenten zijn toegevoegd.
Sinds 2 dagen klopt dat aantal niet. Soms staat er 1 als er niets is toegevoegd of 5 als er maar 2 documenten zijn toegevoegd.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10857
Ik kan hier helemaal niets mee zonder te zien wat er aan de hand is, dus graag namen van personen waar zoiets gaande is.
cwesterveld
cwesterveld
Berichten: 6
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
nr 1.png
nr 1.png (5.75 KiB) 82 keer bekeken
nr 1.png
nr 1.png (5.75 KiB) 82 keer bekeken
nr 3.png
nr 3.png (9.79 KiB) 82 keer bekeken
nr 4.png
nr 5.png
nr 6.png
Bijlagen
nr 2.png
cwesterveld
cwesterveld
Berichten: 6
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
nr 2.png
cwesterveld
cwesterveld
Berichten: 6
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Bovenstaand een voorbeeld. In het bericht is per ongeluk 2x dezelfde foto toegevoegd. In het laatste bericht staat nr 2.

Voor alle duidelijkheid, er is geen sprake van verdwijning van documenten.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10857
Sorry, maar ik vind bij die persoon slechts vermeld 3 media en die staan er ook, dus geen idee waar u die 6 media ziet. Wellicht even een linkje plaatsen.

Even een tip : als er namen anders geschreven worden, dan die niet in het veld voor de achternaam vermelden. Zo is er niet goed te zoeken op die persoon. Op het invoerveld invoeren als alias.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”