Plaats reactie

waarom gaat het niet meer om kleine foto's op profiel zelf te plaatsen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
sinds enkele maanden gaar dat moeilijker en moeilijker, in het begin werkte klein formaat nog wel, maar nu zelfs dat niet meer. dit is ergerlijk. ik wil liefst in de boom foto's of andere dingen kunnen zien
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
Geeft u even aan via welke optie u dat deed, en hoe groot die fotootjes waren ?

Er zijn namelijk verder geen meldingen over bekend.
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
ik heb al allerlei formaten geprobeerd, maar PNG JPG verschillende groottes het lukt amper om een foto op het profiel van de persoon zelf te plaatsen, in het archief is geen probleem
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
Dan doet u duidelijk wat verkeerd, dus geeft u eens aan wat u doet.
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
ik heb altijd op dezelfde manier gewerkt. Het gaat er om een nieuwe profielfoto toe te voegen. Dat lukt blijkbaar niet door deze down te laden. Sommige files worden aanvaard, overal. Andere niet. Foto toevoegen doe ik.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
Files die niet worden aanvaard zijn wellicht te groot of van een verkeerd bestandstype, maar aangezien u mij geen relevante informatie geeft, kan ik daar ook verder niets over zeggen.

Het systeem zelf functioneert gewoon zoals het behoort te functioneren.
leeuwtje1946
leeuwtje1946
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
IK heb een gelijkaardig probleem. Ik heb 11 foto's in mijn media staan en zie er verschillende niet in de algemene lijst staan om als profielfoto te plaatsen. Hoe kan ik die ontbrekende foto's naar de lijst overzetten?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
En ook u geeft gelijkaardig antwoord zonder enige naam van een persoon te vermelden, en dan kan ik ook alleen maar gelijkaardig antwoorden, dat ik u niet kan antwoorden zonder nadere info.

Altijd namen van personen noemen bij dit soort problemen om een gericht antwoord te kunnen krijgen.
Ik kan hier wel gaan raden en willekeurig wat gaan roepen, maar daar heeft niemand iets aan.
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
"Files die niet worden aanvaard zijn wellicht te groot of van een verkeerd bestandstype, maar aangezien u mij geen relevante informatie geeft, kan ik daar ook verder niets over zeggen.

Het systeem zelf functioneert gewoon zoals het behoort te functioneren."

dat is echt wel bot. Neen, sommige files aanvaard deze om bij het profiel te plaatsen, sommige niet. Als de foto's te groot zijn lukt het sowieso niet. Het systeem functioneerde perfect tot over een jaar geleden. Wat zijn de voorwaarden ? Foto's van portretten lukken mij gewoon niet. Een wapenschild lukt over het algemeen wel.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
Gewen idee waarom het u niet lukt, en nog steeds geen antwoord op mijn vragen, dus ik kan u verder niets nuttigs vertellen.
leeuwtje1946
leeuwtje1946
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Het betreft mijn stamboom Vanpachtenbeke Leon 22.02.1946.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10859
Als u één van de geplaatste mediabestanden als profielfoto wilt instellen, dan klikken op 'Mediabestanden' rechts boven de lijn met foto's. Daarna kiezen voor 'Hoofdfoto wijzigen' en vervolgens op de foto klikken die u als hoofdfoto wilt instellen.
leeuwtje1946
leeuwtje1946
Berichten: 3
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
OK, het is gelukt, bedankt voor de snelle hulp.
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
ik krijg die optie niet, is het omdat ik met Mac werk?
geraldvanwaes
male
Berichten: 38
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
ok ik zie al hoe,; via "bewerken" dan gaat het wel
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”