Plaats reactie

Rubriek "akten" bij "projecten"?

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
rogerpg
male
Berichten: 34
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Hello,

Ik vind onder menu: Projecten

Begraafplaatsen
Oorlogsmonumenten
Prentbriefkaarten
Registers
Indexen
Bidprentjes
Heraldiek

1. Is er ook een menu voor:
geboorteakten, huwelijksakten, overlijdensakten?
notarisakten (delingen)?

2. Wat indien een notarisakte meer dan 10 bladzijden omvat? Men mag maar 10 scans inbrengen per document.

Ik zie dat sommigen "geboorteakten" onder brengen bij "bidprentjes".
Ik ben blijkbaar niet de enige die zijn weg niet vindt.

mvg,
Roger
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
1 en 2 : nee, daar zijn geen opties voor, en die kunt u kwijt onder 'Uw documenten en foto's'.
Een PDF kan meerdere pagina's bevatten, en 10 is zeker geen probleem.
rogerpg
male
Berichten: 34
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Dank u voor de reaktie:

- Ik krijg bij "Projecten","bidprentjes", "een bidprentje doorsturen", "10 bestanden maximum (bestanden < 10Mb (elk) & enkel formaat *.jpg, *.png et *.bmp. Om de paginavolgorde van de akte te respecteren, moeten de namen van de afbeeldingen opeenvolgend zijn."
- Ik krijg bij "Projecten", "uw gedeelde documenten", "Archief documenten" "een nieuwe akte delen" "notariele akte" "testament"
500 bestanden maximum (bestanden < 10Mb (elk) & enkel formaat *.jpg, *.png et *.bmp. Om de paginavolgorde van de akte te respecteren, moeten de namen van de afbeeldingen opeenvolgend zijn.

De "max 10" slaat op bidprentjes. Ik kom meestal met 2 toe: 1=doodsbrief, 2=bidprentje-(doodsbeeldeke), uitzondelijk enige meer (krantenknipsels, bijvoorbeeld bij overlijden bij een ongeval..)
Alleen zie ik nergens toelating om "pdf" bestanden in te voeren,

mvg,
Roger
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Ik heb het over de notarisakte van 10 bladzijden, die u wilde plaatsen, en waarvan ik aangaf dat u dat onder 'Uw documenten en foto's' dient te doen.

Notarisakten zijn meestal gewoon te vinden in de (online) archieven, en het heeft dus geen nut om dat te gaan delen. Daarbij is ook niet iedereen geïnteresseerd in de notarisakten van de zelfde personen. Van de 1000 die u zou willen plaatsen, wordt er wellicht maar 1 met een andere gebruiker gedeeld.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”