Plaats reactie

Stamboom - partnerschap bewerken - huwelijk

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ja, als u storingen op Geneanet wilt krijgen, dan zeker Edge gebruiken !
Edge is op de achtergrond meer bezig met het verzamelen en doorsturen van info over uw internetgebruik, dan met waar u op dat moment bezig wilt zijn. Zeker in combinatie met (tijdelijk) trage internetverbindingen geeft dat menig onnodige storing.

Er is iets op uw computer dat niet toestaat dat die veldjes worden geopend. Wellicht eens inde instellingen van uw virusscanner kijken, want het vreemde is dat vanuit hier alles binnen uw account wel normaal werkt, en er verder ook geen soortgelijke klachten bekend zijn.

De technici staan ook voor een raadsel, maar zullen wel even blijven denken...

wdemaesschalck
male
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Zou het blokkeren van publiciteit de boosdoener kunnen zijn?
Screenshot_2021-05-26 Paleografie, transcriptie en oude talen - Forums Geneanet.png
Cookies toestaan ?

Mvg

William

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Op beide is het antwoord waarschijnlijk nee, want ik blokkeer zelf ook wat maar mogelijk is.

Het is eerder een blokkade voor het openen van vensters en/of veldjes.
Maar u zou eens kunnen proberen wat er gebeurt als u advertenties of cookies toestaat, want wellicht dat uw systeem daar momenteel strakker op staat ingesteld.

En omdat het niet uitmaakt welke browser u gebruikt, zit het dus ergens in de virusscanner of een ander programmaatje dat dit soort dingen niet toestaat.

wdemaesschalck
male
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Dag Wim,
Geprobeerd met Google browser.... geen probleem, alles werkt.
Ik heb niets veranderd aan de privacy instellingen noch aan Adblock Plus noch aan Bitdefender (virus).
Waarschijnlijk toch "iets" aan de instellingen van Firefox.
Ik zoek verder.
Mvg
William

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Het kan een combinatie zijn van browser(s) en virusscanner.

Ik heb jaren geleden ook een s zoiets meegemaakt. Een programma werkte, totdat er een andere virusscanner werd geïnstalleerd. De nieuwe combinatie zorgde voor problemen.

Voorlopig maar even de Google browser gebruiken, en af en toe eens kijken of de storing met de andere browser(s) verdwijnt. Dat kan zomaar eens gebeuren bij een van de volgende updates van de virusscanner (die mij dus totaal ook niets zegt).

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”