Plaats reactie

Wat gebeurt bij overlijden met Geneanet

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
ladymac1
ladymac1
Berichten: 27
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Ik kwam vandaag een interessante vraag tegen.

Wat gebeurt met je stamboom wanneer je zelf overlijdt.
Dit zet me aan het denken.
Stel je overlijdt en er is niemand meer die jouw jaarlijkse betaling aan Geneanet voortzet. Wat gebeurt er dan met de stamboom.
Zou het zonde vinden als alles verloren gaat.

Ine van Heel
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Er gebeurt niets met uw stamboom. De account wordt automatisch omgezet in een gratis account op het moment dat de Premium afloopt. De stamboom blijft dus behouden.
ajlvankrevelen
ajlvankrevelen
Berichten: 6
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Geachte webmaster,

Eerder heb ik een bericht geplaatst dat mijn stamboom verwijderd dient te worden na mijn overlijden.
Ik wil dit bericht corrigeren. Graag handhaven, opdat ook anderen gebruik zouden kunnen maken van de gegevens van mijn familie.
Dankzij jullie, en hen die al die gegevens op Geneanet hebben geplaatst, heb ik mijn familie terug gevonden.
Daarvoor dank!! m.v.g., [email protected]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Gaarne geen e-mailadressen of andere persoonlijke data openbaar op het forum vermelden.

U kunt uw wensen kenbaar maken op de site. Daarvoor na inloggen klikken op de naam van uw account rechts bovenin het scherm, en dan kiezen voor 'Persoonlijke opties'. Daar dan even op de meest rechtse tab klikken.

Daar wordt gekeken op het moment dat Geneanet eventueel een bericht van uw overlijden zou ontvangen van uw nabestaanden.
Blijft zo'n bericht uit, dan wordt de account na afloop van een eventuele Premium omgezet in een gratis account, en blijft de stamboom behouden en toegankelijk voor derden.
ladymac1
ladymac1
Berichten: 27
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Ik weet dat bij een premium account je meer documenten geplaatst kunnen worden. Blijven deze behouden wanneer de stamboom na overlijden overgezet wordt naar een gratis account?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10864
Ja, alles binnen uw stamboom blijft behouden.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”