Plaats reactie

stamboom verdwenen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
mmetzelaar7
female
Berichten: 1
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

stamboom verdwenen

Bericht door mmetzelaar7 »

geachte heer/mevrouw,

Ik start Geneanet op via mij laptop wat schep mijn verbazing mijn gehele stamboom is verdwenen. Hoe kan dit? Ik ga er vanuit dat deze hersteld zal worden. Ik hoor van u.

met vriendelijke groet,

M.H. Metzelaar
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966

Re: stamboom verdwenen

Bericht door wimdeckers »

U bent ingelogd op een verkeerde account.

Uw Premiumaccount met stamboom is mmetzelaar.
Altijd inloggen met de naam van de account en nimmer met uw e-mailadres.

Ik vind op uw naam sowieso al 4 verschillende accounts, waarvan er 2 gekoppeld staan aan uw huidige e-mailadres, en 2 aan een e-mailadres van ziggo. Op deze 2 laatste werd er voor het laatst ingelogd in 2016. In mmetzelaar7 staan slechts 3 personen ingevoerd.

Zal ik die 3 accounts voor u verwijderen, zodat u sowieso niet meer kunt inloggen in een verkeerde account ?

Uw Premiumaccount, met daarin uw stamboom, blijft dan uiteraard behouden.
verheijenpaul
verheijenpaul
Berichten: 1
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Dag

Ik heb vroeger mijn stamboom aangemaakt maar kan die niet meer terug vinden. Wil je mijn gebruikersnaam en wachtwoord recetten zodat ik maar een account meer heb die nog alle gegevens bevat.Groeten.

[e-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam, phising, en andere vervelende zaken]
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10966

Re: stamboom verdwenen

Bericht door wimdeckers »

Uw stamboom staat in de account paulverheijen.

Om het wachtwoord van uw account paulverheijen te resetten logt u eerst uit. Vervolgens klikt u op 'Aanmelden' rechts bovenin het scherm, en voert u de naam van de account in (dus paulverheijen, en niet uw e-mailadres), en klikt u daarna op 'Wachwoord vergeten ?'. U ontvangt daarna een e-mailbericht met een linkje waar u op kunt klikken om uw wachtwoord te resetten. Gebruik in uw wachtwoord slechts (hoofd)letters en cijfers.

Zodra u weer toegang heeft tot uw account paulverheijen, graag even hier een reactie plaatsen, want het lijkt mij het handigste om daarna uw tweede account verheijenpaul te verwijderen, om verdere verwarring te voorkomen.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”