Plaats reactie

kan inte logga in i Premium

Detta forum är till för alla tekniska frågor angående användandet av GeneaNets databas : olika sökningar, personliga uppgifter osv. Tänk på att ange konkreta exempel varje gång du ställer en fråga : namn, tillval...)

Moderator: janolofh

Gebruiker niet ingeschreven (mobacken2092)
avatar

kan inte logga in i Premium

Bericht door mobacken2092 »

Jag har nyligen betalt en Premiumprenumeration för ett år men kommer ändå inte in i Premium. Det verkar som om jag har två konton som stör ut varandra – ett gammalt gratiskonto kopplat till en inaktiv e-postadress på telia och ett nytt premium-konto som är kopplat till min nu gällande e-post på gmail. Trots att ni har skickat en länk för återställning av lösenord kommer jag ingenstans genom att klicka på den länken. Jag önskar direkt vägledning på min nya gmail-adress som jag har angivit då jag tecknade Premium-abonnemanget. Ni kan också ringa på 070 728 72 08. Snarast möjligt. Mvh Kalle G
jhjalmered
jhjalmered
Moderator
Berichten: 333
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Hej

Det finns bara ett konto med Ditt namn. E-adressen är den med Gmail. Du har tillgång till allt inom Premium sedan 5 november.

Om Du inte kommer ihåg Ditt passord kan Du gå till https://sv.geneanet.org/resetting/request

Jan-Olof
Plaats reactie

Terug naar “Tekniska frågor”