Plaats reactie

Fremdeles slekstre

I dette forum kan man stille spørsmål som gjelder bruk av modulen Slektstre On-line (konsultere, innsende en Gedcom-fil, enkle eller ekspert innlegginger, sette personlig preg på slektstre, ta hånd om personer i tiden, lage en familiehistorie i slektstreet o

Moderator: reidars

lilianemadeleined
female
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Er det slik at en må legge inn person efter person fra et annet program, (Legacy, Brothers keeper e.l) for å få til et slektstre i GeneaNet.
Går det ikke an å kjøre inn en gedcomfil tatt ut av et annet program?
reidars
male
Moderator
Berichten: 167
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Hei!
Du skal kunne generere en gedcom-fil i ditt lokale program (Legacy, BK, Family Tree, etc) og deretter laste den opp til ditt tre.
Du må selsagt først registrere deg og opprette et tomt tre hos GeneaNet før du kan laste opp en gedcom-fil.
Håper dette ble oppklarende.
lilianemadeleined
female
Berichten: 2
Invulmodus : tekstueel
Stamboomnavigatie : tekstueel
Stamboom bekijken
Jeg er registrert og har faktisk lagt inn ca 60 navn på mitt slektstre. Det ble opplyst at jeg måtte ha et tomt tre for å laste opp en gedcom-fil.
Vil det si at jeg må registrere meg på nytt? Eventuelt betale en gang til for "gullet"?
Jeg har laget en gedcomfil fra min Legacy, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få den inn i Geneanet.
Takk for svar
reidars
male
Moderator
Berichten: 167
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Dersom du allerede har et tre, logg inn på slektstreet ditt.
Velg "Ditt slektstre" - "Opprett / Endre" .
Der skal du finne mulighet for å laste opp gedcom-fil fra ditt filsystem.
Du kan der velge om du vil erstatte ditt nåværende tre med data eller legge til en gren.
Håper dette hjalp.

Plaats reactie

Terug naar “Slektstre - Familiehistorie”