Plaats reactie

Kan jag hålla mitt släktträd helt privat?

Detta forum är till för alla frågor angående användandet av modulen Släktträd On-line (konsultera, skicka en Gedcom-fil, enkel eller expert inmatning, personlighetsprägla släktträdet, sköta samtida personer, skapa en familjekrönika i släktträdet osv.).

Moderator: janolofh

secast
male
Berichten: 1
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Jag har testat att importera en Gedcomfil från Disgen till Geneanets webbaserade släktträd. Det blir snyggt och ser ut att fungera bra, men...Nu vill jag att endast jag själv och de jag ger tillstånd till ska kunna se trädet och de personer jag importerat.

Jag har provat olika inställningar och försökt sätta att allt ska vara privat och inte offentligt, men trots det så går det direkt att hitta mina data utan inloggning (provat från en annan dator). Någon som vet om det går att sätta en sekretess så att endast utvalda personer får tillgång till mina data?
tomb1
male
Berichten: 85
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Jag är också intresserad av samma fråga.
Jag undrar också: Kan man lägga in bara en enskild uppgift mitt i Levnadsbeskrivningen som man gör dold utom för dem man önskar?
tomb1
male
Berichten: 85
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
VARFÖR TAR DET SÅ VÄLDIGT LÅNG TID INNAN MAN FÅR SVAR?
FUNGERAR INTE SUPPORTEN?
jhjalmered
jhjalmered
Moderator
Berichten: 333
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
tomb1
male
Berichten: 85
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Tack, än en gång!
Jag har varit så inställd på det där med bilder, så jag har inte tittat runt mer.
Skall försöka bättra mig.:-)
Ha det gott!
Plaats reactie

Terug naar “Släktträd - Familjekrönika”