Plaats reactie

relatie vervangen door getrouwd en omgekeerd

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
lydiedev
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Fout in boek

Bericht door lydiedev »

Hoe krijg ik "onbekende moeder" weg in het familieboek? De moeder is wel bekend, evenals de vader en de broers en zus ....
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10865

Re: Fout in boek

Bericht door wimdeckers »

Geen idee, want u geeft niet aan om welk gezin het gaat.

Bij dit soort vragen altijd de namen noemen van de personen waar het om gaat. Zonder die namen kan er geen (gericht) antwoord worden gegeven.
lydiedev
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken

Re: Fout in boek

Bericht door lydiedev »

Het gaat over Marleen Elza Maria DE VUYST en haar moeder is bekend nl. Anna Prudentia DE COCK en haar vader Omer Audomarus DE VUYST. Haar zuster is Lydie Anne Marie en haar broers Willy Sylvain en Johnny Camil DE VUYST.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10865

Re: Fout in boek

Bericht door wimdeckers »

Bij de vader van Marleen staat een tweede onbekende echtgenote vermeld. Die loskoppelen via 'Partnerschap bewerken', en vervolgens kijken of de fout daarna verdwenen is uit het boek.
lydiedev
female
Berichten: 16
Invulmodus : grafisch
Stamboomnavigatie : grafisch
Stamboom bekijken
Bij o.a. mijn ouders Omer Audomarus DE VUYST (1918-2000) en Anna Prudentia DE COCK (1914-2003) staat in het ontwerp van een boek "heeft een relatie" i.p.v. "getrouwd". Bij anderen staat er getrouwd i.p.v. een relatie. Hoe verander ik dit?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10865
Door bij die personen onder 'Partnerschap bewerken' de relatievorm aan te passen.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10865
U heeft overigens de data van uw moeder nog niet correct ingevoerd.
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”