Plaats reactie

Vraag

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
Gebruiker niet ingeschreven (Wim stas)
avatar

Vraag

Bericht door Wim stas »

Graag kom ik erachter hoe ik de inlog kan aanpassen van mijn reeds overleden vader.
Hij heeft een stamboom gemaakt die ik wil afronden, maar ik weet de inlog gegevens niet..
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10863

Re: Vraag

Bericht door wimdeckers »

Graag even een gratis account aanmaken.

Daarna mij even een privé-berichtje sturen met de gegevens rondom de betreffende account.
Een privé-berichtje kunt u sturen door eerst te klikken op mijn naam links van dit bericht, en vervolgens op het volgende scherm te kiezen voor 'Een mail verzenden'.
jstas1954
male
Berichten: 2
Mijn broer enige beheer van stamboom is overleden. De kinderen en ikzelf toegelaten door hem tot zijn site willen de stamboom verder voortzetten. Echter hoe kunnen wij in contact treden , zodat wij ook zijn overlijden in een geweldige hobby en passie van Geanet aan kunnen passen. Graag verneem ik van u. J. Stas broer van WPJ Stas geboren 07-08-1950.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10863
Na overleg met Parijs is het e-mailadres dat gekoppeld staat aan de betreffende account zojuist aangepast.

Om toegang tot de account te krijgen logt u eerst uit. Daarna logt u in met de naam van de account (wstas, dus niet uw e-mailadres), maar klikt u daarbij op 'Wachtwoord vergeten ?'. Mocht het systeem wederom om een naam van een account vragen, dan weer wstas invoeren. U ontvangt daarna een e-mailbericht met een link waarop u dient te klikken om het wachtwoord te resetten.
Daarna kunt u inloggen voortaan inloggen met de naam van de account en het nieuwe wachtwoord.

Mocht zich nog een probleem voordoen, dan hier weer even melden.
jstas1954
male
Berichten: 2

Re: Vraag

Bericht door jstas1954 »

Beste moderator,

Vanavond n bericht gehad van de heer van Rossum, wil bij deze dank uitspreken voor de manier waarop ze het mogelijk hebben gemaakt om het overlijden van Wim Stas in zijn stamboom te vermelden.
Namens kinderen en mijzelf wil ik u daarvoor bedanken.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Berichten: 10863

Re: Vraag

Bericht door wimdeckers »

De heer van Rossum is mij onbekend (?), maar ik neem aan dat u nu zelf inmiddels toegang heeft tot de betreffende account ?
Plaats reactie

Terug naar “Geneanet : technische vragen”