Plaats reactie

Kind zonder vader toevoegen

libra666
libra666
Stamboom : Grafisch
Stamboom bekijken
Is er een manier om een kind toe te voegen zonder vader, zonder dat er (Verbonden met ? ? en hun kinderen) verschijnt? Omdat ik dit nogal storend vind bij het overzicht en het niet lukt om het kind enkel met de moeder in te voeren. Daar er in de geboorteakte geen vermelding is van een vader of een 2de persoon, lijkt het me ook niet aangewezen dat de vermelding (Verbonden met ? ? en hun kinderen) verschijnt!

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Nee, dat kan niet en dat is omdat ieder kind (tot op heden) nog steeds is ontstaan uit de genen van twee personen. Dat er daar dan een niet van bekend is, is vervelend, maar de tekst 'verbonden met' is wel correct, want de moeder kon nu eenmaal niet in haar eentje in verwachting raken van een kind. Dus ergens is zij, op welke manier dan ook, verbonden geweest met de biologische vader.

Overigens zou U hier natuurlijk wel gewoon N.N. in kunnen voeren !

libra666
libra666
Stamboom bekijken
Dank voor uw reactie, ik zal het dan met N.N oplossen is toch iets wat netter dan (? ?). Grtjs.

greetjepittery
greetjepittery
Moderator
Stamboom bekijken
Dag Steven,

Via het N.N.-debat in 't Praatcafé (in reactie #10),
de kwestie van de 'verbondenheid' tussen een gekende moeder & een ongekende vader nog even verder 'uitgepraat'

mvg, Greta

Plaats reactie

Terug naar “Geneanet, technische vragen”